آفتاب

ماجرای حذف خلعتبری؛ سیگار یا عکس یادگاری یا ...؟

ماجرای حذف خلعتبری؛ سیگار یا عکس یادگاری یا ...؟

در حالیکه تیم ملی فوتبال ایران در برزیل به سر می برد و برای بازی دوشنبه آینده برابر نیجریه خود را آماده می کند، همچنان صحبت از حذف محمدرضا خلعتبری در میان اهالی فوتبال داغ است.




عکس یادگاری با هومن.خ و گرفتن سیگار! این دو دلیل اصلی خط خوردن خلعتبری از ترکیب نهایی تیم ملی از دید خیلی هاست. عده ای می گویند عکس او با موزیسین ایرانی مقیم اتریش برایش دردسرساز شده و بعضی ها هم می گویند، کی روش خلعتبری را در حال خرید سیگار دیده و به همین دلیل روی نام او خط قرمز کشیده است . مواردی که مهاجم پرسپولیس هیچ کدام از آنها را نمی پذیرد .

خلعتبری می گوید: می دانم این حرف ها از کجا می آید. کدام بازیکنی این نامردی (خرید سیگار) را در حق کشورش انجام می دهد؟ ما در اردوی اتریش دو بار برای خرید به بیرون از هتل رفتیم که تیموریان، ماهینی، حدادی فر، دژاگه و علیرضا حقیقی هم بودند و جز خرید کردن کار دیگری انجام ندادیم. در مورد آن عکس هم باید بگویم که به غیر از من 10 بازیکن دیگر هم با آن فرد عکس گرفتند. این مسائل چه ربطی به خط خوردن از تیم ملی دارد؟ من اصلاً این حرف ها را قبول ندارم.


خلعتبری وقتی این دو شایعه را تکذیب کرده طبیعتاً نقش داشتن جواد نکونام در خط خوردنش را هم رد می کند: این چه حرفی است که می زنند؟ من با نکونام نان و نمک خورده ام و رفت و آمد خانوادگی دارم.


به هر حال، در حالیکه هیچ کسی دلیل اصلی خط خوردن خلعتبری را نمی داند، یکی از سایت ها در گزارشی دلیل خط خوردن خلعتبری را مسائل فنی می داند. گفته می شود خلعتبری در زمان دفاع تیمی به زمین خودی بر نمی گشته و در کار تیمی مشارکت نمی کرده و همین مسئله باعث خط خوردنش شده است. کما اینکه کی روش در بازی های اتریش هم این نکته را به خلعتبری گوشزد کرده بود، اما وقتی دیده این بازیکن به دستوراتش گوش نمی دهد او را به برزیل نبرده است.
کد N326941

وبگردی