آفتاب

نمایندگان مجلس سوریه : مردم خواستار ادامه مبارزه با تروریسم اند

نمایندگان مجلس سوریه : مردم خواستار ادامه مبارزه با تروریسم اند

تهران-ایرنا- شماری از نمایندگان مجلس سوریه اعلام کردند: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند که خواستار ادامه مبارزه با تروریسم هستند .

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا )، نمایندگان مجلس این کشور تاکید کردند پیروزی چشمگیر بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در حقیقت به معنای تمایل مردم برای ادامه راه و حفظ اصول ملی و تضمین عزت و سربلندی سوریه است .

ˈ محمد جهاد اللحام ˈ رییس مجلس سوریه گفت : مردم با شرکت در این انتخابات اعلام کردند که خواستار ادامه مبارزه با تروریسم و حامیان مالی و نظامی و سیاسی آن و همچنین ادامه اصلاحات سیاسی و آشتی ملی در کشور اند ، آن ها با شرکت در این انتخابات ثابت کردند که می خواهند سوریه یکپارچه باقی بماند و گمراهان به راه درست بازگردند و سوریه بار دیگر آباد شود تا همه مردم سوریه در آغوش وطن خود آرام گیرند .

رییس مجلس سوریه در ادامه ضمن تبریک به بشار اسد برای پیرزوی در این انتخابات گفت : بشار اسد در این انتخابات بار دیگر اطمینان مردم را جلب کرد.

اللحام در ادامه ابراز امیدواری کرد اسد بتواند امنیت و آرامش را به سوریه باز گرداند و تروریست ها و تکفیری ها را نابود کند .

رییس مجلس سوریه در ادامه از همه دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد و گفت : آن ها این امکان را فراهم آوردند تا سوری ها با گرایش های سیاسی مختلف، در فضایی دموکراتیک و با آزادی تمام دیدگاه ها و نظر خود را اعلام کنند .

اللحام همچنین افزود : موفقیت این انتخابات مرهون تلاش های ارتش قهرمان سوریه و مردم این کشور است زیرا این ها به ندای وطن پاسخ مثبت دادند و ارتش نیز امنیت را برقرار کرد .

ˈ رفعت الحسین ˈ یکی از نمایندگان مجلس نیز در این باره گفت : مردم به این دلیل بشار اسد را انتخاب کردند که او یک رهبر استثنایی است که سعی می کند به آرزوهای مردم جامه عمل بپوشاند .

ˈ مها شبیرو ˈ یکی دیگر از اعضای مجلس سوریه نیز گفت : بشار اسد سعی درساخت اقتصاد ملی قدرتمند دارد و به خاطر مردم فداکاری های زیادی کرده و در مقابل حملات امپریالیست ها مقاومت کرده است .

ˈ کاترین دیب ˈ یکی دیگر از نمایندگان مجلس نیز گفت : مردم سوریه با حضور گسترده پای صندوق های رای پیامی روشن به همه جهان فرستادند و آن پیام این بود که:ˈ سوریه زنده است و مردم می خواهند خود سرنوشت شان را تعیین کنندˈ .

وی تاکید کرد سوریه همچون قلعه بلند و تسخیر ناپذیری باقی خواهد ماند و مردم سوریه به زودی بر دشمنان پیروز خواهند شد .

ˈمها العجیلیˈ ، ˈ جمال رابعة ˈ و ˈ أنس الشامیˈ از دیگر نمایندگان مجلس سوریه نیز تاکید کردند: پیروزی بشار اسد در حقیقت به معنای شکست طرح های دشمنان برای تجزیه سوریه بود .

ˈبشار اسدˈ در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در 13 خرداد ماه با کسب بیش از 88 درصد آرا به عنوان رییس جمهور منتخب این کشور به مدت هفت سال انتخاب شد.

نخستین انتخابات ریاست جمهوری سوریه پس از اصلاح قانون اساسی این کشور در سال 1390، در سیزدهم خرداد ماه جاری با رقابت ˈحسان النوریˈ ، ˈماهر عبدالحفیظ الحجارˈ و ˈبشار اسدˈ، سه تن از نامزدهای ریاست جمهوری سوریه برگزار شد، که به پیروزی قاطع بشار اسد انجامید.

بر اساس گزارش ها 77 درصد مردم سوریه با وجود تهدیدهای گروه های تروریستی، حملات انتحاری و بمب گذاری ها در انتخابات ریاست جمهوری کشورشان شرکت کردند.

خاورم **2041** 7074 * 1446
کد N325959

وبگردی