آفتاب

آخرین وضعیت پرونده «مسکن برق» از زبان مدیرخراسانی

آخرین وضعیت پرونده «مسکن برق» از زبان مدیرخراسانی

رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده «تعاونی مسکن اداره برق» توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده «تعاونی مسکن اداره برق» توضیحاتی ارائه کرد.

سیامک مدیرخراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در مورد آخرین روند وضعیت این پرونده خاطرنشان کرد: این پرونده به دلیل اینکه شکایات جدیدی به آن افزوده شده دارای دو بخش است که رسیدگی به بخش دوم آن آغاز نشده زیرا هنوز مطالعه آن به طور کامل به اتمام نرسیده است.

قاضی سیامک مدیرخراسانی پیش از این به ایسنا گفته بود که شکایات جدیدی به پرونده تعاونی مسکن اداره برق افزوده شده است و پرونده که برای رفع نقص به دادسرا ارجاع شده بود مجدد به دادگاه ارسال شد.

اوایل مهرماه سال جاری برگزاری دادگاه متهمان شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران در دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی آغاز شد.

این پرونده بیش از 5 هزار شاکی دارد و آبان ماه سال جاری قاضی مدیرخراسانی گفته بود که تاکنون به شکایت تعدادی از شکات این پرونده رسیدگی شده و اغلب آن‌ها خواهان مجازات متهمان و تحویل زمین‌های خود هستند.

همچنین تا 27 آبان‌ماه سال جاری بیش از 25 جلسه دادگاه تشکیل شد و قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده اعلام کرد که دفاعیات از تمامی متهمان اخذ شده است.

به گزارش ایسنا، پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق درباره کلاهبرداری مدیران سابق این شرکت از بیش از 5 هزار نفر به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است. رسیدگی قضایی به پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران از سال 82 در دادسراهای مختلف آغاز شد و در این زمینه پرونده‌هایی در دادسراهای نواحی 6 و 12 مطرح شده بود که با توجه به کثرت و حجم شکات و مالباختگان کلیه پرونده‌ها تجمیع و پرونده به دادسرای ناحیه 6 ارجاع شد.

انتهای پیام

کد N325620

وبگردی