آفتاب

بوفون: می‌خواهم در جام‌جهانی روسیه هم به میدان بروم

بوفون: می‌خواهم در جام‌جهانی روسیه هم به میدان بروم

کایپتان تیم ملی فوتبال ایتالیا با آن که به سن 36 سالگی رسیده است ولی قصد دارد در جام‌جهانی روسیه هم به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نظر می‌رسد که جام‌جهانی 2014 آخرین حضور جان لوئیجی بوفون باشد اما خود او چنین نظری ندارد. او گفت: آیا این آخرین جام‌جهانی من است؟ امیدوارم که اصلا این گونه نباشد. همواره گفته‌ام که می‌خواهم تا 40 سالگی بازی کنم. اگر شرایط بدنی‌ اجازه بدهد می‌خواهم در جام‌جهانی بعدی هم بازی کنم. اصلا به بازنشستگی فکر نمی‌کنم.

او درباره شانس کشورش برای قهرمانی در برزیل گفت: نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم. هر احتمالی در برزیل وجود دارد. جام‌جهانی رقابتی است که یک ماه به طول می‌انجامد و بسیاری از نتایج به شرایط تیم‌ها بستگی دارد. آب‌وهوا و سازگاری با شرایط تاثیر زیادی در کسب نتایج دارد. هر احتمالی در جام‌جهانی وجود دارد. تیم بسیار خوبی داریم که با پراندلی روز به روز در حال پیشرفت است. همچنان که پیش از این هم گفتم، سخت است بتوان پیش‌بینی کرد. در گروه بسیار سختی قرار داریم اما برای پیروزی و صعود به دور بعد به میدان می‌رویم. برای صعود به دور بعد و کسب بهترین نتایج نهایت سعی خود را می‌کنیم.

سنگربان 36 ساله یوونتوس در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم که به فینال برسیم. بی‌نیاز از گفتن است که بازی در ماراکانا آن هم برابر برزیل یا آرژانتین برای هر بازیکنی شگفت‌آور خواهد بود. رویای من بازی در این ورزشگاه است. هنوز بسیار زود است که درباره این رویا سخن گفت. بازی در برزیل، مهد فوتبال در هر شرایطی اتفاقی بسیار خوب است. می‌خواهیم از جام جهانی در این کشور لذت ببریم.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2014 با تیم‌های انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا همگروه است.

انتهای پیام

کد N325446

وبگردی