آفتاب

تعیین اعضای جدید هیات رییسه کمیسیون‌های قضایی،‌اقتصادی،‌عمران، کشاورزی و صنایع

تعیین اعضای جدید هیات رییسه کمیسیون‌های قضایی،‌اقتصادی،‌عمران، کشاورزی و صنایع

اعضای جدید هیات رییسه کمیسیون‌های حقوقی و قضایی،‌اقتصادی، عمران،‌کشاورزی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر روز گذشته (یکشنبه) این کمیسیون‌ها تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی الله‌یار ملک‌شاهی به عنوان رییس، موسی غضنفرآبادی و محمد رزم به عنوان نواب رییس، هادی قره‌سید رومیانی به عنوان سخنگو و ابوافضل ابوترابی‌فرد و نیره اخوان بی‌طرف به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ارسلان فتحی‌پور به عنوان رییس، ایرج ندیمی و سیدناصر موسوی لارگانی به عنوان نواب رییس، رحیم زارع به عنوان سخنگو و محمد سعید اربابی و عبدالکریم رجبی را به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب کردند.

همچنین با رای اعضای کمیسیون عمران مجلس سیدمهدی هاشمی به عنوان رییس،‌محمدرضا رضایی کوچی و عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان نواب رییس، منصور آرامی به عنوان سخنگو و محمد فیروزی و علی نعمت چهاردولی به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین در جلسه کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی عباس رجایی به عنوان رییس،‌ناصر صالحی نسب و غلامرضا نوری قزلجه به عنوان نواب رییس،‌محمدمهدی برومندی به عنوان سخنگو و محمد اسماعیل‌نیا و سیدمحمد سادات ابراهیمی به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز رضا رحمانی را به عنوان رییس،‌عزیز اکبریان و محمدرضا خانمحمدی را به عنوان نواب رییس‌،‌روح‌الله عباسپور را به عنوان سخنگو و الیاس طاهری و سیدمحمد بیاتیان را به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب کردند.

انتهای پیام

کد N325150

وبگردی