آفتاب
رییس مرکز پژوهش های مجلس:

مهدوی کنی را باید یک نواندیش متدین و متعهد دانست

مهدوی کنی را باید یک نواندیش متدین و متعهد دانست

تهران- ایرنا- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی که عصر امروز برای عیادت از آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان بهمن آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله مهدوی کنی را باید یک نواندیش متدین و متعهد به مبانی دینی و انقلابی دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، کاظم جلالی افزود: نمونه بارز این نواندیشی را می توان در کناره گیری از تمام مسوولیت ها و فعالیت دانشگاهی ایشان دید.

وی افزود: آیت الله مهدوی کنی با این اقدام خود شروع به یک کادرسازی برای نظام کرد که برکات آن را در حال حاضر می بینیم و در آینده نیز شاهد آن خواهیم بود.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از اساتید دانشگاهی و مقامات سیاسی کشور رشد یافته در دانشگاه امام صادق هستند خاطر نشان کرد: آیت الله مهدوی کنی همیشه توصیه به تلاش برای فرمانده پروری داشتند که در این راه نیز اقدام های زیادی کردند که از آن جمله می توان به فعالیت های ایشان در مدرسه مروی و دانشگاه امام صادق اشاره کرد.

کاظم جلالی در تشریح وضعیت عمومی آیت الله مهدوی کنی نیز گفت: آنچه از اطرافیان شنیدیم، به لطف خداوند باری تعالی و دعای خیر مردم که نشانه علاقه قلبی به ایشان است، وضعیت ایشان رو به بهبودی است.

وی خاطر نشان کرد: خبرهای خوبی در رابطه با بهبودی وضعیت ایشان شنیدیم که جای شکرگزاری دارد اما با توجه به مشکلی که برای ایشان پیش آمده بود، این روند کمی کند است.

احمدرضا دستغیب نماینده شیراز در مجلس ، حجت الاسلام سیداحمد زرگر نماینده رئیس قوه قضائیه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حجت الاسلام قرائتی رییس نهضت سوادآموزی و حجت الاسلام رحمانی عضو روحانیون مبارز نیز با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

سیام(3)**ع.ا**م.ب**1449
کد N324878

وبگردی