آفتاب

تخریب روحیه تروریست‌ها در پی هلاکت جلّاد غوطه

تخریب روحیه تروریست‌ها در پی هلاکت جلّاد غوطه

یک منبع نظامی سوری از فروپاشی روحیه تروریستهای مسلح در منطقه ملیحه در غوطه شرقی در ریف دمشق پس از هلاکت عبدالعزیز عرموش، سرکرده جبهه النصره خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، ارتش سوریه همچنان گروههای مسلح در غوطه شرقی -به ویژه ملیحه- را در محاصره دارد. نیروهای ارتش روز گذشته توانستند عرموش ملقب به ابو الفوز الانصاری از خطرناکترین فرماندهان تروریست را که فرمانده عملیات چند ماه قبل جیش الاسلام و جبهه النصره در منطقه صنعتی عدرا و قتل عام غیرنظامیان در آن بود را به هلاکت برساند.

الانصاری به دلیل کشتار مزبور، به جلاد غوطه شرقی شهرت یافته بود.

ارتش سوریه همچنین حمله به گروههای مسلح را در مناطق جسرین، زبدین، دیرالعصافیر، زملکا و وادی عین ترما در اطراف ملیحه ادامه داده و با گسترش عملیات در جوبر در اطراف دمشق، شمار زیادی از افراد مسلح را کشته و خودروهای حامل تروریست و سلاح را منهدم کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، ارتش در خان الشیخ در ریف جنوب دمشق و مناطق مرتبط با ریف درعای شمالی و غربی هم عملیات خود را ادامه داد و یک دستگاه خودروی حامل تروریستهای مسلح در عترمان را منهدم کرد.

در همین حال، تلاش تروریستهای مسلح برای حمله به نقاط نظامی در الجدیه نزدیک منطقه النجاه و الطف، توسط ارتش سوریه خنثی شد و تجمع تروریستهای مسلح در اطراف تله المشمش در منطقه النجاه هدف قرار گرفت.

الطف یک منطقه سنگلاخ میان پل خبر تا منطقه ازرع است که مدتی قبل توسط ارتش سوریه پاکسازی شده بود.

49261

کد N324637

وبگردی