آفتاب

انصاری‌فرد: برای عکس گرفتن با ستارگان آرژانتین بازی نمی‌کنیم

انصاری‌فرد: برای عکس گرفتن با ستارگان آرژانتین بازی نمی‌کنیم

مهاجم تیم ملی درباره اردو در شهر سائوپولو و مسابقات جام‌جهانی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون فوتبال، کریم انصاری‌فرد گفت: شرایط تیم در اینجا خوب است و کمپی که تیم ملی ایران در آن حضور دارد، جزو یکی از سه کمپ برتر این کشور است و آن هم به این دلیل است که کی‌روش زودتر به برزیل آمد و توانست این کمپ را پیش از سایر رقبا برای ما در نظر بگیرد. تمام امکانات برای تمرین تیم ملی در این کمپ مهیاست و با تمرین‌های خوب امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی را در این مسابقات ارائه دهیم.

انصاری‌فرد در ادامه در خصوص اختلاف ساعت برزیل با ایران و همچنین سفر طولانی که به شهر سائوپولو از تهران گفت: فکر می‌کنم تا یکی و دو روز آینده کاملا با این شرایط هماهنگ شویم. سخت است نزدیک به 7 تا 8 ساعت اختلاف ساعت با ایران داریم و بعد از یک پرواز طولانی یکی و دو روز اول خیلی سخت بود ولی رفته‌رفته شرایط خیلی بهتر می‌شود. ان شاءالله تا زمان باقیمانده به مسابقات هماهنگ‌تر هم خواهیم شد. تمرینات سخت و بین‌المللی را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم؛ چرا که یک مربی حرفه‌ای و باتجربه به نام کی‌روش در تیم ملی ایران حضور دارد و از این رو صددرصد تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و همه چیز ایده‌آل است.

مهاجم تیم ملی درباره بازی امروز مقابل ترینیداد و توباگو گفت: بازی این تیم برابر آرژانتین را با سایر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دیدیم. آرژانتین به سختی توانست این تیم را شکست دهد و خیلی سخت جلوی این تیم بازی کرد. طبیعتا ما هم روز سختی را در پیش رو داریم و این بازی می‌تواند کمک بسزایی در هماهنگی بیشتر تیم ملی داشته باشد. نیجریه تیمی قوی است البته ما تیم آسان در این رقابت‌ها نداریم و امیدوارم بتوانیم جلوی نیجریه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در ادامه با حضور در سالن کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران برزیلی بود.

وی درباره مشکلاتی که در سائوپائولو از جمله ترافیک سنگین و آب و هوای متغیر گفت: مشکلات چندان مهمی نیستند. ترافیک و بارندگی چیزهای طبیعی هستند و باید تمام تمرکزمان روی موفقیت در جام‌جهانی باشد و آمده‌ایم اینجا که از حیثیت کشورمان دفاع کنیم و به فکر انجام بازی‌های خوب هستیم.

انصاری‌فرد در خصوص بستن GPS در موقع تمرین‌ها گفت: خوشبختانه از دو اردوی افریقای جنوبی و اتریش با GPS تمرین می‌کنیم. سرمربی و همچنین کادر فنی می‌توانند به خوبی در موقع تمرین بدن‌های ما را آنالیز و چک کنند. هیچ مشکلی با این GPSها نداریم.

مهاجم تیم ملی درباره سوالی در خصوص تیم ملی برزیل و این که آیا طرفدار بازیکن خاصی در این تیم هست گفت: یک بار مقابل تیم ملی برزیل در یک بازی دوستانه در دوبی حضور داشته‌ام. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و بزرگ‌ترین آنها هم به نظر من که هم پست من و در خط حمله بازی می‌کرد و من خیلی بازی او را دوست داشتم لوییز نازاریا دلیما یا همان رونالدو بود.

انصاری‌فرد در پایان در خصوص تیم آرژانتین که یکی از مدعیان جام‌جهانی است و برابر این تیم بازی سختی خواهیم داشت، گفت: بله، صددرصد امیدوارم بازی خوبی باشد. آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و ستارگان بزرگی مثل لیونل مسی در این تیم هستند. تمام تلاشمان را در این بازی خواهیم کرد چون برای عکس گرفتن با ستارگان این تیم بازی نمی‌کنیم که باید از حیثت و اسم و رسم کشور و فوتبالمان دفاع کنیم و هدفمان مشخص است و مطمئنا تا آخرین دقیقه بازی مقابل این تیم تلاش خواهیم کرد تا بازی خوبی را از خود نشان دهیم.

انتهای پیام

کد N324543

وبگردی