آفتاب
عثمانی در تذکر شفاهی:

دادگستری شهر سیمینه با احضار جوانان به دادگاه مردم را تحریک می کند

دادگستری شهر سیمینه با احضار جوانان به دادگاه مردم را تحریک می کند

شهرداری باید بین بنگاه‌دارانی که با هدف دستیابی به سودهای کلان خانه می‌سازند و مردم فقیری که از روی ناچاری در حاشیه شهر مسکن می‌سازند، تفاوت قائل شود.

نماینده مردم بوکان گفت: متاسفانه دادگستری شهر سیمینه به مردم منطقه بی‌لطفی می‌کند و با احضار جوانان به دادگاه، مردم این شهر را تحریک می‌کند. این در حالی است که اعتراض به حفر چاه در مسیر قنات قابل حل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی و در اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود: از مسئولان می‌خواهم که مشکلات مردم روستای رحیم‌خان بوکان را دریابند. متاسفانه به دلیل بی‌تدبیری‌ها قنات‌های آبی که قدمتی بیش از 300 سال دارند، به علت حفر چاه در حال خشک شدن هستند و مردم را دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است.

نماینده مردم بوکان افزود: متاسفانه دادگستری شهر سیمینه به مردم منطقه بی‌لطفی می‌کند و با احضار جوانان به دادگاه، مردم این شهر را تحریک می‌کند. این در حالی است که اعتراض به حفر چاه در مسیر قنات قابل حل است.

وی گفت: از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم که با انتخاب یک قاضی جامع‌الشرایط برای امر تصدی قضاوت در شهر سیمینه، مشکلات این منطقه را حل نماید.

عثمانی همچنین با  بیان این که  مسئولان دولتی نیز باید  مشکل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی روستای رحیم‌خان بوکان را حل کنند خاطرنشان کرد:مردم روستای رحیم‌خان از کمبود آب رنج می‌برند و بعضا یک لیوان آب آشامیدنی سالم ندارند، این در حالی است که برخی‌ها با زدوبند موفق شده‌اند که چندین اینچ آب از چاه‌ها برداشت کنند.

وی خطاب به مسئولان وزارت کشور خواستار رسیدگی به موضوع تخریب خانه‌های مردم شد که  از سوی شهرداری در بوکان صورت گرفته و تاکید کرد: شهرداری حق تخریب خانه را بدون مجوز و حکم دادگاه ندارد.

نماینده مردم بوکان ادامه داد: شهرداری باید بین بنگاه‌دارانی که با هدف دستیابی به سودهای کلان خانه می‌سازند و مردم فقیری که از روی ناچاری در حاشیه شهر مسکن می‌سازند، تفاوت قائل شود.

کد N324330

وبگردی