آفتاب

مودریچ: ترسی از برزیل نداریم

مودریچ: ترسی از برزیل نداریم

هافبک تیم ملی فوتبال کرواسی از صعود تیمش به مرحله حذفی جام‌جهانی 2014 اطمینان دارد. او می‌گوید نگران شرایط آب و هوایی سخت برزیل نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لوکا مودریچ فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشت. این بازیکن الان خود را آماده می‌کند تا با تیم ملی فوتبال کرواسی هم در جام‌جهانی برزیل نمایش خوبی داشته باشد.

تیم ملی فوتبال کرواسی در جام‌جهانی با تیم‌های مکزیک، کامرون و برزیل همگروه است و کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد دارد. البته در این تیم بازیکنان سرشناسی همچون لوکا مودریچ بازی می‌کنند که تجربه بسیار بالایی دارند. هافبک رئال مادرید درباره تیم‌های همگروه کشورش گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. صعود به مرحله بعد اصلا آسان نیست ولی ما به تیم خود اطمینان داریم و بر این باوریم که می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. به نظر من برزیل تیم نخست این گروه است و بعد از این تیم کرواسی به دور بعد صعود می‌کند.

یکی از نگرانی‌های تیم‌های اروپایی در جام‌جهانی 2014 گرما و رطوبت بیش از حد کشور برزیل است. مودریچ در این باره گفت: تا الان در برزیل بازی نکرده‌ام. چه بسا چنان که می‌گویند بازی کردن در این کشور بسیار سخت باشد. برخی می‌گویند که آب و هوای برزیل به سود تیم‌های آمریکای جنوبی و آفریقایی خواهد بود اما من شخصا اصلا ذهنم را با این مسائل درگیر نمی‌کنم. اجازه بدهید به برزیل برویم و از بازی در جام‌جهانی لذت ببریم. درست است که کرواسی تنها تیم اروپایی در گروه خود است ولی ما اصلا ناامید نمی‌شویم و تلاش می‌کنیم تا بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذاریم.

ستاره رئال‌مادرید درباره این سوال که دوست دارد در کدام پست بازی کند، این گونه پاسخ داد: هر چند شماره من 10 است اما دوست دارم نقش هافبکی را بازی کنم که علاوه بر کارهای دفاعی در حمله و بازیسازی هم شرکت کند. مدتهاست که به چنین پستی عادت کرده‌ام چه در فوتبال جزیره و چه الان در اسپانیا. امیدوارم در برزیل هم موفق باشم و بتوانم بازی‌های خوبی را برای کشورم به نمایش بگذارم. مهم موفقیت کرواسی است و باید همه بازیکنان متحد شویم و دست به دست هم دهیم تا نتایج خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام

کد N323956

وبگردی