آفتاب
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:

اندیشه های امام (ره) موجب برانگیختگی جوانان شد

اندیشه های امام (ره) موجب برانگیختگی جوانان شد

شهرری-ایرنا- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ˈجوان سربازˈ گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) جوان ها را برانگیخت و موجب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ خلبان ˈعزیز نصیرزادهˈ صبح امروز /یکشنبه/ در حاشیه تجدید عهد جمعی از فرماندهان، مسوولین و یگان های نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل (ره) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)فردا /دوشنبه/ ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح با حضور 2500 سرباز نمونه و به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار می شود.

وی افزود: تجلیل از جوانان پرشور و سربازان نمونه نیروهای مسلح همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است چرا که این سربازان به مدت دو سال میهمان نیروهای مسلح می باشند.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه، ارائه و آموزش بهترین برنامه های فرهنگی، علمی، فنی و دفاعی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به ساخته شدن جوانان این مرز و بوم کمک شایانی خواهد کرد، گفت: این کمک ها باعث خواهد شد تا جوانان در زندگی شخصی خویش و همچنین بعد سازندگی میهن اسلامی مؤثر باشند.

وی ادامه داد: امروز نیز جمعی از سربازان نمونه و مسئولین و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی به منظور تجدید بیعت با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم امام راحل حضور پیدا کرده و با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

امیر نصیرزاده در ادامه ابعاد دفاعی، تربیتی، ورزشی، فنی، علمی، انضباطی و مسوولیت پذیری را مهمترین محورهای ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش همچنین با اشاره به هدایایی که برای سربازان نمونه در این دوره در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این هدایا بیشتر فرهنگی و معنوی است و به طور قطع در افزایش روحیه سربازان نمونه تأثیر مطلوبی داشته است.

وی در ادامه ، برگزاری جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح را در طول سال های گذشته مفید و موثر دانست و گفت: البته هنوز به اهداف نهایی برگزاری جشنواره نرسیده ایم و بایستی از تجارب امسال و سال گذشته برای برگزاری مناسب تر این جشنواره استفاده بهتری کنیم.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: تجربه نشان داده است افزایش روحیه سربازان وظیفه به خانواده های آنان منتقل و به طور قطع باعث نظم و انضباط در ابعاد مختلف خانوادگی سربازان نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه، در مرحله نهایی ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح از 35 سرباز نمونه تجلیل به عمل می آید، افزود: البته پیش از مرحله نهایی در یگان های پایین تر نیروهای مسلح در سطح سازمان های خود از سربازان نمونه خویش تجلیل کرده اند و برگزاری آئین روز /دوشنبه/ بخش نهایی این جشنواره خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: در ششمین جشنواره جوان سرباز همچنین از شش نفر از خانواده های معظم شهدای سرباز تجلیل خواهد شد.

1724/703
کد N323769

وبگردی