آفتاب

خوش‌آمدگویی لاریجانی به هیئت پارلمانی سنگاپور در صحن مجلس

خوش‌آمدگویی لاریجانی به هیئت پارلمانی سنگاپور در صحن مجلس

ذاکرات خوبی نیز با رئیس مجلس سنگاپور روز گذشته انجام شد و همچنین در توسعه همکاری های دو پارلمان و توسعه همکاری های اقتصادی بین ایران و سنگاپور بحث هایی صورت گرفت

هیئت پارلمانی سنگاپور به ریاست رئیس مجلس این کشور در جلسه علنی امروز مجلس حضور یافتند كه رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن خوشامدگویی نسبت به حضور رئیس مجلس سنگاپور و برخی از نمایندگان این کشور گفت:حضور این دوستان را مغتنم شمرده و آرزوی توفیق برای آنها داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی ضمن خوشامدگویی به حضور هیأت پارلمانی سنگاپور گفت: این هیأت ضمن تشریف فرمایی در مجلس بازدیدی نیز از مجلس شورای اسلامی داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مذاکرات خوبی نیز با رئیس مجلس سنگاپور روز گذشته انجام شد و همچنین در توسعه همکاری های دو پارلمان و توسعه همکاری های اقتصادی بین ایران و سنگاپور بحث هایی صورت گرفت؛ حضور ایشان را مغتنم می شماریم و از تشریف فرمایی وی به ایران تشکر می کنیم و آرزوی توفیق برای دوستان داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین برخی نمایندگان کشورهای آمریکای لاتین نیز در جلسه حضور دارند از این دوستان نیز تشکر کرده و آرزوی توفیق برای آنها داریم.

کد N323464

وبگردی