آفتاب

وزیر کشور:حال عمومی آیت الله مهدوی کنی رو به بهبودی است

وزیر کشور:حال عمومی آیت الله مهدوی کنی رو به بهبودی است

تهران-ایرنا- وزیر کشور گفت: طبق گزارش های دریافتی از پزشکان، حال عمومی آیت الله مهدوی کنی رو به بهبودی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز یکشنبه در حاشیه عیادت از رییس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: پزشکان وضعیت و روند کار درمانی ایشان را مثبت ارزیابی می کنند.

وی اضافه کرد:هم اکنون آیت الله مهدوی کنی با کمک دستگاه تا 50 درصد خودشان می توانند تنفش کنند و این نوید بخش است.

وزیر کشور ادامه داد: خانواده و همراهان آیت الله مهدوی کنی از عملکرد بیمارستان و پزشکان رضایت دارند و ما هم تشکر می کنیم و دعا می کنیم خداوند متعال شفای عاجل به ایشان عطا کند.

رحمانی فضلی درباره سابقه آشنایی خود با آیت الله مهدوی کنی نیز گفت:هرکسی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی بوده با بزرگان انقلاب همراه شده است و من به عنوان نیروی وزارت کشور در زمانی که آیت الله مهدوی کنی وزیر بودند با ایشان آشنا شدم.

وی تصریح کرد:آیت الله مهدوی کنی در عرصه های مختلف انقلاب نقش آفرینی داشته و از استوانه های انقلاب اسلامی به شمار می رود.

آیت الله مهدوی کنی عصر چهارشنبه گذشته پس از مراسم سالگرد ارتحال امام و مراجعت به منزل دچار عارضه قلبی شد و برای درمان به بیمارستان بهمن تهران انتقال یافت.

در طول بستری شدن وی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مسوولان نظام همچون سران سه قوه و رییس مجمع تشخص مصلحت نظام از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرده اند.

اجتمام(3)**9185**7268*1580
کد N323411

وبگردی