آفتاب
احمدی نژاد در جمع خبرنگاران:

آیت الله مهدوی کنی در مواقع حساس لنگرگاه نظام بودند

آیت الله مهدوی کنی در مواقع حساس لنگرگاه نظام بودند

در طول دوران انقلاب تا امروز آیت الله مهدوی کنی ویژگی‌های خاص مدنظر امام همچون انقلابی بودن و همراهی با مردم، صیانت از دستاوردها و حقوق ملت را در خود حفظ کردند.

رییس جمهور سابق گفت: آیت الله مهدوی کنی در مواقع و مواضع حساس لنگرگاه نظام و آرامش‌بخش بوده و با عمق دید و فداکاری واقعی به انقلاب و آرمان‌های آن خدمت کردند.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی با حضور در جمع خبرنگاران از آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان یکی از یاران خاص امام(ره) یاد کرد و گفت: در طول دوران انقلاب تا امروز آیت الله مهدوی کنی ویژگی‌های خاص مدنظر امام همچون انقلابی بودن و همراهی با مردم، صیانت از دستاوردها و حقوق ملت را در خود حفظ کردند.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی مخلص، مؤمن و مجاهد بوده و فردی هستند که خود را صرف خدمت به انقلاب و مردم کردند و هم‌اکنون نیز می‌بینید که همه اقشار مردم به ایشان علاقه‌مندند، یادآور شد: ایشان در مواقع و مواضع حساس لنگرگاه نظام و آرامش‌بخش بوده و با عمق دید و فداکاری واقعی به انقلاب و آرمان‌های آن خدمت کردند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه دلیل مخالفت آیت‌الله مهدوی‌کنی با درخواست چندی پیش شما برای ملاقات با ایشان چیست، گفت: شما چه خبرهایی می‌سازید.

 

 

کد N322527

وبگردی