آفتاب

مواد مخدر و اشرارسوال نمایندگان از وزیر کشور

مواد مخدر و اشرارسوال نمایندگان از وزیر کشور

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی درباره مبارزه با مواد مخدر و گسترش فعالیت های تروریستی در مرزهای شرقی از وزیر کشور سوال خواهد کرد.

«باقر حسینی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اینکه ربایندگان «حامد صداقتی» از دولت درخواست مبلغی برای آزادی وی کرده اند، افزود: من اطلاعی در این زمینه ندارم، اما ممکن است اینگونه باشد زیرا در گذشته نیز سابقه چنین کاری وجود داشته است.

وی با بیان اینکه باید وزارتخانه های کشور و امورخارجه درباره تروریست های شرق کشور فکری اساسی کنند، تصریح کرد: 4 نفر از سربازان فرماندهی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران از توابع سراوان در استان سیستان و بلوچستان به دست اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیدند که روز گذشته پیکر این شهدا تشیع شد.

نماینده مردم زابل در مجلس خاطر نشان کرد: شهادت این افراد باید پیگیری شود، چون فرماندهی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب وسوران این 4 سرباز را برای مبارزه با کاروانی بزرگی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر اعزام می کند که جای پیگیری دارد.

وی با تکذیب اخباری درباره پناهندگی «جمشید دانایی فر» از سربازان مرزبان گروگان گرفته شده توسط تروریست در سال گذشته نیز گفت: افرادی در این منطقه هستند تا خبرسازی کرده و ذهن ها را از فعالیت های تروریستی خود منحرف کنند.

حسینی تصریح کرد: وزیر کشور و وزیر امورخارجه باید درباره اتفاقات در استان سیستان و بلوچستان پاسخگو باشند، چون نیروی انتظامی یکی از زیرمجموعه های وزارت کشور است و باید شخص وزیر کشور در این زمینه پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: تاکنون موارد و سوالات زیادی از وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی مطرح شده است، اما وزیر کشور برای پاسخ به این سوالات به مجلس نیامده است.

سیام**9103** 1418
کد N322391

وبگردی