آفتاب

دری نجف‌آبادی: آیت‌الله مهدوی کنی اسوه حسنه است

دری نجف‌آبادی: آیت‌الله مهدوی کنی اسوه حسنه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان بعدازظهر امروز (شنبه) از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کرد و در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله دری نجف‌آبادی پس از عیادت از رئیس مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران به ابعاد شخصیتی وی اشاره کرد و گفت: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی فقیهی مبارز،‌ سختکوش، با صلابت و مستقیم در راه امام و ولایت و فقهات و همچنین خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه "این قبیل سرمایه‌ها،‌ سرمایه‌های بسیار پربرکت و با ارزشی هستند"، افزود: این شخصیت‌ها سال‌های بسیاری از عمر خود را در حوزه‌ها،‌ دانشگاه‌ها و زندان‌ها و جریان انقلاب اسلامی و همچنین در دوران پس از انقلاب در حساس‌ترین مسئولیت‌ها در راه خدمت به اسلام،‌ انقلاب، امام و رهبری تلاش کرده‌اند و آثار و برکات فراوانی از خود به یادگار گذاشته‌اند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: شخصیت ایشان برای همه حوزیان،‌ دانشگاهیان، مسئولان،‌ خدمتگزاران و ملت اسوه‌ای حسنه در همه ابعاد است.

وی با تاکید بر اینکه "آیت‌الله مهدوی کنی در همه ابعاد جزو شخصیت‌های کم‌نظیر انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود"، گفت: ان‌شاءالله خداوند هرچه زودتر به ایشان عافیت کامل دهد و ایشان را برای ملت،‌ خبرگان و همه روحانیت حفظ کند.

انتهای پیام

کد N322194

وبگردی