آفتاب
یک عضو هیات رییسه مجلس:

مردم ارزشی برای ادبیات نامناسب و تندروی‌ها قائل نیستند

مردم ارزشی برای ادبیات نامناسب و تندروی‌ها قائل نیستند

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما هیچ ارزشی برای افرادی که ادبیات نامناسب در جامعه اشاعه می‌دهند و با این رفتار خود به گروه‌های تندرو مجوز اخلال و تخریب علیه مسئولان می‌دهند ارزشی قائل نیستند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: نظام ایران بر اساس نظام مردم‌سالاری دینی بنا شده است و همه مردم ضمن پایبندی به این نظام، نقدهای سازنده خود را بیان می‌کنند اما به نظر می‌رسد برخی به جای نقد سازنده کمر به تخریب و اشاعه ادبیات نامناسب در جامعه بسته‌اند.

نماینده مردم اسدآباد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را پاسخی دندان‌شکن به این ادبیات دانست و افزود: افرادی که در جلسات مختلف مردم را به خس و خاشاک تعبیر کرده‌اند ببینید امروز چه سرنوشتی پیدا کرده‌اند. مردم به این ادبیات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته پاسخ در شانی دادند.

وی تصریح کرد: مبلغان این تفکر کارهای خوب دولت که در حقیقت عملکرد نظام به حساب می‌آید را تخریب می‌کنند. مردم در یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری پاسخ محکمی به غوغاسالاری‌ها و تخریب‌ها داده و تفکر اعتدالی را برگزیدند.

این عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد:‌ جامعه امروز ایران پخته‌تر از گذشته نسبت به رفتارها و گفتارهای هتاکانه و بی‌ادبانه افراد واکنش نشان می‌دهد. علاوه بر آن مقام معظم رهبری در جلسات مختلف تاکید کردند برای حل مشکلات کشور همه باید دست در دست دولت دهند تا این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

نماینده مردم اسدآباد با تاسف‌آور دانستن اشاعه ادبیات نامناسب از سوی برخی افراد و تریبون‌های رسمی، گفت: متاسفانه برخی افراد با ادبیات گستاخانه تخریب و هتاکی به گروه‌های تندرو مجوز می‌دهند تا هر رفتاری که دلشان خواست نسبت به شخصیت‌های نظام و حتی مردم عادی از خود نشان دهند در حالیکه ما از علما یاد گرفته‌ایم که حریم مومن از کعبه هم بالاتر است.

وی ابراز امیدواری کرد که پشت پرده این افراد و جریان‌ها در آینده نزدیک روشن‌تر شود.

وی تاکید کرد: مهم حفظ نظام است و مروجان ادبیات نامناسب و رفتارهای تند، افراطی و پرخاشگرایانه راه به جایی نمی‌برند اگرچه این تفکر و رفتار ممکن است چند صباحی ترک‌تازی کند ولی قطعا به سرنوشت پیشینیان خود مبتلا خواهد شد.

انتهای پیام

کد N321666

وبگردی