آفتاب
افتخاری در جمع خبرنگاران:

آیت الله کنی پدر همه گروه های سیاسی است

آیت الله کنی پدر همه گروه های سیاسی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آیت الله مهدوی کنی پدر تمام گروهای سیاسی و مردم ایران است که امیدواریم در شرایط حساس فعلی کشور شفای عاجل پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران با اشاره به برجستگی های شخصیتی ایشان، گفت: آیت الله مهدوی کنی در حقیقت پدری برای این مردم چه برای خانم ها و چه برای آقایان هستند که امیدواریم شفای عاجل برای ایشان عنایت شود.

وی افزود: ایشان شخصیتی است که گروه های مختلف سیاسی قبولشان دارند. اگر رئیس مجلس خبرگان هستند به خاطر این است که همه کسانی که از گروه های مختلف در مجلس خبرگان دور هم جمع شده اند ایشان را به عنوان فردی فرهیخته و صاحب نظر و کسی که مصلحت نظام را در نظر گرفته و به نیازمندی های جامعه اشراف دارد، می شناسند.

نماینده مردم تهران با اشاره به بستری بودن ایشان در بیمارستان و آرزوی شفای عاجل برای وی ادامه داد: همه گروه ها احساس می کنند که ایشان یک پدری بوده که در بستر بیماری قرار گرفته است. در حقیقت نگاه جامع ایشان به گروه های مختلف هدایت گر بود. ایشان مسائل علمی، مسائل مربوط به نظام را به خوبی می دانند و امروز که در بستر بیماری هستند همه گروه ها حتی غیر ایرانی ها به دیدار ایشان می آیند.

افتخاری افزود: عامه مردم برای اینکه مزاحمتی ایجاد نشود به بیمارستان نمی آیند اما در جریان حال وی هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در شرایط فعلی که دوران حساسی برای کشور است خداوند به ایشان شفا دهد تا در دوران غیبت و ظهور امام زمان (عج) سرباز خوبی برای اسلام باشند.

 

 

 

کد N321358

وبگردی