آفتاب
جلالی در جمع خبرنگاران:

حال آیت الله مهدوی کنی بهتر است

حال آیت الله مهدوی کنی بهتر است

کاظم جلالی گفت: پزشک معالج آیت الله مهدوی کنی در آخرین بازدید گفت که حال ایشان نسبت به آن چه که بود بهتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم جلالی فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق(ع) و نماینده مجلس شورای اسلامی پس از ملاقات آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن در جمع خبرنگاران درباره وضعیت حال ایشان ضمن این که همه باید دعا کنیم برای این که ایشان بتوانند سلامتی خود را به دست آورند، گفت: اکنون پزشکان بر روی قلب ایشان کار می کنند و داروهای تزریقی را که برای بیهوشی ایشان تجویز می شود کم می کنند تا وضعیت قلب ایشان بهبودی پیدا کند و پس از آن نیز قرار است برای بهبود مغز ایشان کار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سطح هوشیاری ایشان افزایش یافته است گفت: دقایقی پیش که پزشک آخرین بازدید را از ایشان داشت گفت که الحمدالله وضعیت نسبت به آن چه که بود بهتر است .

وی در مورد ویژگی های آیت الله مهدوی کنی نیز گفت: ایشان یک شخصیت وارسته است که ما سالیان در کلاس اخلاق ایشان شرکت می کردیم و ایشان اجازه نمی داد کسی پیشتر از ایشان سلام بگوید حتی ما که دانشجو بودیم.

جلالی تصریح کرد ایشان همواره با تواضع و فروتنی و وضعیت بزرگواری که در وجودشان بود رفتار می کردند.

وی گفت: همین الان با آقازاده ایشان می گفتم چرا با این حال در مراسم 14خرداد شرکت کردند که ایشان پاسخ دادند ما هم گفتیم اما حاج آقا گفتند من نمی توانم شرکت نکنم و باید 14 خرداد حتماً در مرقد حضرت امام باشم. ایشان کسی بودند که همیشه کنار امام بودند و دلبستگی تامی به ولایت و رهبری داشتند.

کد N320695

وبگردی