آفتاب
توباگو به اندازه نیجریه قوی نیست؛

کی‌روش:امیدوارم با حمایت برزیلی‌ها برابر آرژانتین آبرومندانه بازی کنیم

کی‌روش:امیدوارم با حمایت برزیلی‌ها برابر آرژانتین آبرومندانه بازی کنیم

امیدوارم تا تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با حمایت‌های هواداران برزیلی حتی مقابل تیم ملی آرژانتین هم بازی خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه کند.

سرمریی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت‌های هواداران برزیلی حتی مقابل تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه کند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش پس از نخستین تمرین تیم ملی ایران در مصاحبه‌ای با خبرنگاران برزیلی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از صعودمان به جام جهانی، حضور در برزیل و از اینکه مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم، خوشحال هستیم. خوشبختانه در برزیل کمپ بسیار خوبی را در اختیار داریم و امکانات باشگاه کورینتیاس کامل و بسیار مناسب است.

وی در پاسخ به پرسش گزارشگر برزیلی مبنی بر اینکه آیا تماشاگران برزیلی از تیم فوتبال ایران حمایت خواهند کرد یا خیر؟ پاسخ داد: امیدواریم تا تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با حمایت‌های هواداران برزیلی حتی مقابل تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه کند.

وی در پرسش بعدی درباره بازی نخست و مقابل تیم ملی نیجریه تاکید کرد: همه بازیکنان از حضور در جام جهانی برزیل بسیار خوشحال هستند و تمرکزمان روی بازی اول مقابل نیجریه است. البته اینکه بازی اول‌مان مقابل نیجریه است و نه مقابل تیم‌هایی مانند برزیل، آلمان و تیم‌های بزرگ دیگر، برای ما وضعیت بسیار بهتری ایجاد کرده است.

وی درباره دیدار دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو هم اینطور توضیح داد: تیم ملی ترینیدادوتوباگو البته نزدیکی‌های خاص خودش به فوتبال نیجریه را دارد. مانند نیجریه قدرتمند نیست اما بازیکنان بسیار خوب، باتجربه و فیزیکی دارد.

آخرین پرسش از کی‌روش اینگونه بود که آیا وی تصوری از یازده بازیکن اصلی تیم ملی در بازی اول دارد یا خیر؟که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اینگونه پاسخ داد: مطمئنا ایران باید استراتژی مناسبی نسبت به این بازی داشته باشد و نگاه و نگرش‌مان به این بازی بسیار مهم است. در واقع تمام بازیکنان مان باید تمرکز کامل‌شان را در این بازی به کار بگیرند.

کد N319669

وبگردی