آفتاب
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حرکت حول محور آرمان‌های امام(ره) ضامن استقلال و آزادی کشور است

حرکت حول محور آرمان‌های امام(ره) ضامن استقلال و آزادی کشور است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت حول محور آرمان‌های امام(ره) ضامن استقلال و آزادی کشور است.

عباس صلاحی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، اظهار کرد: مهمترین آرمان امام راحل تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به این‌که «این آرمان به معنای روی پای خود ایستادن، داشتن آزادی واقعی، نفی ابرقدرت‌ها و عدم وابستگی به غرب و رشد تولید است»، گفت: پایه انقلاب ما براساس باورهای امام و این شعار اساسی شکل گرفته است. در زمان حیات امام راحل این شعار همواره پررنگ به چشم می‌خورد و با مدیریت ایشان اثرات بسیاری را از تحقق این شعار در کشور داشتیم. بعد از ارتحال امام(ره) این شعار به واسطه وجود مقام معظم رهبری ادامه یافت اما گاهی با وفقه مواجه شده است؛ چراکه تخریب‌ها و ترفندهای دشمن تغییر جهت داشته است و با وجود تکنولوژی جدید، رسانه‌های جمعی و تحریم‌ها باید این شعار در متن جامعه بار دیگر پررنگ تر جلوه کند؛ چراکه دشمن در همه زمینه‌ها به صورت عملی وارد شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان در آغاز انقلاب از مسیر جنگ وارد شدند اما، راه به جایی نبردند و بعد از آن مسیر تخریب‌ها را به گونه‌ای دیگر تغییر دادند و متناسب با شرایط کشور عمل می‌کنند و کشور باید در جهت خنثی شدن این تاکتیک‌ها حول آرمان‌های امام و تحقق مجدد این شعار در حرکت باشد.

این نماینده مجلس مدیریت جهادی در حوزه اقتصادی را عامل رسیدن به اهداف و آرمان‌های امام راحل دانست و گفت: کشور برای رسیدن به استقلال در ابعاد اقتصادی و تحقق شعار امام (ره) نیازمند خودکفایی، استفاده از نیروهای خودی و رشد تولید است.

وی ادامه داد: قدرت امروز ایران در عرصه‌های خارجی و پافشاری بر اصول و آرمان‌های امام و انقلاب قطعاً استفلال و آزادی کشور را بیش از گذشته محقق می‌کند.

انتهای پیام

کد N319185

وبگردی