آفتاب
با تبریک به بشار اسد؛

حسان النوری : انتخابات ریاست جمهوری سوریه در نهایت سلامت و بی طرفی برگزار شد

حسان النوری : انتخابات ریاست جمهوری سوریه در نهایت سلامت و بی طرفی برگزار شد

حسان النوری یکی از نامزدهای انتخابات سوریه ضمن تبریک به بشار اسد به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تأکید کرد که این انتخابات کاملا شفاف و بی طرفانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) "حسان النوری" نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه، پس از انتشار خبر پیروزی "بشار اسد" رئیس جمهور منتخب مردم این کشور در این انتخابات ریاست جمهوری، طی سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی، این پیروزی را به بشار اسد تبریک  گفت.

وی همچنین تأکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه کاملا بی طرفانه و شفاف برگزار شد و مردم سوریه از خلال این انتخابات به یک پیروزی ملی  دست پیدا کردند.

نوری اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات کاملا بی طرفانه و شفاف بود و من شخصا از طریق نمایندگانی که داشتم بر روند برگزاری این انتخابات نظارت داشتم و باید بگویم هر کسی که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه خواهان تحریم این انتخابات بود هم اکنون نمی تواند حضور گسترده مردم سوریه را در این انتخابات کتمان کند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات "فرانسوا اولاند" رئیس جمهوری فرانسه علیه انتخابات سوریه تصریح کرد: اولاند با دعوت از مردم به تحریم انتخابات سوریه در واقع به مردم فرانسه اهانت کرده است نه سوریه، من به اولاند می گویم که از دموکراسی واقعی دور شده و ما این اهانت وی را به حقوق بشر محکوم می کنیم.

نوری در ادامه اظهار داشت که هیچ کس نمی تواند انتخابات شفاف و بی طرفانه ریاست ریاست جمهوری سوریه را زیر سؤال ببرد.

وی تصریح کرد مردم سوریه موفق شدند توطئه هایی که تاریخ سوریه را هدف گرفته بود را شکست دهند و ارتش سوریه نیز توانست شرایط را برای مشارکت مردم در جشن تحقق دموکراسی در کشور فراهم کند و انتخاب رئیس جمهوری سوریه از سوی مردم این فرصت را برای ارتش و مردم سوریه فراهم می کند که تروریسم و توطئه ها را در کشور خود ناکام بگذارند.

نوری در پایان از همه مردم سوریه که در این انتخابات مشارکت کردند قدردانی کرد .
 

کد N319058

وبگردی