آفتاب
با حضور هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران؛

آیین بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سوریه برگزار شد

آیین بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سوریه برگزار شد

دمشق- ایرنا- آیین بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردمی، مسلمانان سوریه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق و هیات پارلمانی کشورمان که در سوریه به سر می برد، در حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سوریه، در این مراسم هیات پارلمانی جمهوری اسلامی را علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امیر خجسته رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی، لاله افتخاری نماینده مردم تهران، محمدباقر شریعتی نماینده مردم بهبهان، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، کارن خانلری نماینده ارامنه، یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن، شاهین محمدصادقی نماینده نماینده مردم کازرون و حسین شیخ الاسلام مدیرکل امور بین الملل مجلس تشکیل می دادند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این آیین بزرگداشت گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز شجره طیبه ای است که با ایستادگی در مقابل زورگویان و دشمنان به جایگاهی عظیم دست پیدا کرده است.

بروجردی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده است و این الگوی ایستادگی و توانستن را امام خمینی(ره) به مردم آموخته است.

وی اضافه کرد: شعار ما می توانیم باعث شد به قدرت علمی در جهان تبدیل شویم و با این رویکرد توانستیم یک قدرت هسته ای شویم و آنچه را که همه قدرت های بزرگ دارا هستند در اختیار بگیریم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حزب الله لبنان را مورد تمجید قرار داد و گفت: اینها فرزندان مکتب امام خمینی هستند و امام خمینی(ره) با استراتژی خود موازنه خاورمیانه را بر هم ریخته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، از همه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم قدردانی کرد.

سیام**7261 **1917
کد N318827

وبگردی