آفتاب

حضور یکدست سیاه پوش میهمانان خارجی در مراسم گرامیداشت امام راحل

حضور یکدست سیاه پوش میهمانان خارجی در مراسم گرامیداشت امام راحل

شهرری- ایرنا - میهمانان خارجی شرکت کننده در بیست و پنجمین سالگرد گرامیداشت ارتحال جانگدازحضرت امام خمینی (ره) با لباس های یکدست سیاه در جایگاه ویژه میهمانان در صحن مصطفی خمینی حضور یافته اند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا مستقر در حرم مطهر امام راحل، میهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عکس های مقام معظم رهبری را بر روی لباس های خود نصب و در این مراسم شرکت کرده اند.

شخصیت های مختلف با عشق و ارادت به بنیانگذار جمهوری اسلامی با در دست داشتن عکس رهبر معظم انقلاب و در حالی که قطره های اشک از چشمانشان سرازیر بود، با چهره ای مملو از حزن و اندوه با دیگر مردم عزادار هم نوا شده و سوگوار هستند.

در میان شرکت کنندگان حاضر در جایگاه ویژه ، حضور جوانان و نسل هایی که امام خمینی (ره) را به یاد ندارند بسیار پررنگ است و میهمانان خارجی از کشورهایی مانند هندوستان و پاکستان ، فلیپین و اندونزی و برخی کشورهای آفریقایی در مراسم امسال حضور یافته تا یکبار دیگر با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، تجدید بیعت کنند.

بنابراین گزارش تا دقایقی دیگر پس از اعلام برنامه و سخنرانی تولیت آستان حرم مقدس امام خمینی (ره) حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای سخنرانی خواهند کرد.

به گفته مسوولان برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل، پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون نفردر مرقد مطهر امام خمینی (ره)حاضر شوند.

1194 / 1417/ 699/ 1495
کد N317985

وبگردی