آفتاب
جانشین نماینده وزیر کشور در ستاد ارتحال امام(ره):

14 کارگروه مدیریت بحران در حرم مطهر امام خمینی (ره) آماده باش است

14 کارگروه مدیریت بحران در حرم مطهر امام خمینی (ره) آماده باش است

تهران - ایرنا- جانشین نماینده وزیر کشور در ستاد مرکزی برگزاری بیست و پنجمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: 14 کارگروه مدیریت بحران در حرم مطهر امام راحل برای امدادرسانی در آماده باش است.

«مرتضی اکبرپور» صبح چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در زمینه وزش تندباد احتمالی امروز (چهارشنبه) تدابیر ایمنی لازم برای مدیریت بحران در حرم امام راحل و محل استقرار زائران اتخاذ شده است.

وی از استقرار دو دستگاه بالگرد امداد رسان، 200 دستگاه آمبولانس با حضور تمامی آتش نشانان به همراه خودروهای ویژه در حرم امام راحل خبر داد.

جانشین نماینده وزیر کشور در ستاد مرکزی برگزاری بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) یادآور شد: طبق هماهنگی بعمل آمده، سامانه پیش بینی وضعیت جوی هر هشت ساعت یک بار گزارش های جوی را به ستاد مرکزی حرم مطهر امام خمینی (ره) و قرارگاه شهید فهمیده اعلام می کند تا درصورت لزوم اقدامات لازم انجام شود.

اکبرپور ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها 24 پهنه جهت استقرار عوامل اجرایی تعیین شده است.

وی افزود: اقدامات لازم خدماتی به زائران با استقرار ایستگاه های صلواتی و چادرهای سیار استراحت انجام شده است و در 64 پهنه نیز به زائران خدمات ارایه می شود.

جانشین نماینده وزیر کشور در ستاد مرکزی برگزاری بیست و پنجمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) همچنین گفت: طبق پیش بینی ها بیش از 1.5 میلیون زائر در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور می یابند و تا جمعه شب نیز در حرم باقی می مانند.

سیام.9136**1336
کد N317952

وبگردی