آفتاب
نماینده مردم مهریز:

فاصله گرفتن از فرهنگ امام(ره) ما را به سمت طاغوت می‌برد

فاصله گرفتن از فرهنگ امام(ره) ما را به سمت طاغوت می‌برد

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فاصله گرفتن از فرهنگ امام ما را به سمت طاغوت می‌رود و در صورت فاصله گرفتن از این فرهنگ، نمی‌توانیم در مقابل طوفان‌ها ایستادگی کنیم و در آینده دچار مشکل شویم.

دخیل عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات امام اخلاص و تکیه بر قدرت الهی بود و به همین خاطر ایشان توانست در مقابل همه قدرت‌ها بایستد. همچنین تاکید بر حاکمیت الهی و مردم‌باوری یکی دیگر از خصوصیات امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: اعتماد به خدا، توجه مستضعفین و خواستن همه چیز برای توده مردم و نه اشخاص خاص و توانایی بسیج نیروهای مردمی از دیگر خصوصیات امام بود و به همین خاطر بود که ایشان با اقتدار و پیش از سرنگونی رژیم شاه، وعده پیروزی را داده بود و توانستند پیروزی بزرگی را در قرن بیستم ثبت کنند و می‌توان قرن بیستم را قرن امام خمینی (ره) دانست و در یک کلام می‌توان گفت خصوصیات امام در عرفان و خداباوری جدی جمع شده است.

این عضو کمیسیون شوراها تاکید کرد: همه مسئولان باید به این ویژگی‌ها توجه کنند و در منش، روش و مدیریت خود آنها را بگنجانند تا در ادامه راه انقلاب دچار مشکل نشویم و بی‌شک توجه و نزدیکی با خصوصیات امام ما را در مقابل طوفان‌ها مقاوم می‌کند.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) به حاکمیت مردم و مردم باوری توجه داشتند و با خداباوری بی‌نظیری راه نهضت را پیش می‌رفتند و هیچ وابستگی به کسی جز خدا نداشتند.

زارع‌زاده در پایان تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولان با مطالعه زندگی و روش امام و همچنین توجه به روش‌ها، این فرهنگ در جامعه تسری دهند و امیدواریم با این کار، انقلاب در مقابل طوفان‌ها مقاوم شود و بتوان راه پیش‌رو را مقتدرتر طی کنیم.

انتهای پیام

کد N317919

وبگردی