آفتاب
همگام با انتخابات سوریه/

حضور ناظران بین المللی در لاذقیه و طرطوس

حضور ناظران بین المللی در لاذقیه و طرطوس

هیئت های پارلمانی و شخصیت های سیاسی و رسانه ای و فعالان صلح از مراکز انتخاباتی در حمص، لاذقیه و طرطوس دیدار کردند و از نزدیک در جریان روند انتخابات قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه دام پرس اعلام کرد: فعالان مستقل و صلح طلبان برخی کشورها در شهر حمص و حومه از نزدیک در جریان انتخابات قرار گرفتند.

طلال البرازی استاندار حمص تاکید کرد: اعضای هیئت تمایل خود را برای بازدید از تعدادی از مراکز انتخاباتی در شهر حمص و حومه آن اعلام کرده اند و اختیار تام برای بازدید از مراکزی که مایل به دیدار از آن هستد را دارا می باشند. روند انتخابات به شکل خوبی پیش می رود و همه مراکز آماده استقبال گسترده از رای دهندگان هستند.

از سوی دیگر اعضای هیئت های پارلمانی و شخصیت های سیاسی و رسانه ای از روسیه،کره شمالی، پاکستان، کانادا و آمریکا بر روند انتخابات در لاذقیه و طرطوس نظارت کردند.

در همین راستا امروز هیئتی شامل شخصیت های پارلمانی، سیاسی، رسانه ای، و فرهنگی و سازمان های جامعه مدنی از روسیه، کره شمالی، پاکستان، کانادا و آمریکا از لاذقیه دیدار کردند. شش نفر از اعضای این هیئت به طرطوس رفتند و بقیه در لاذقیه ماندند.

جودیت پلو از آمریکا به سانا گفت: از این که به سوریه آماده ام بسیار خرسندم  و آنچه در سوریه می گذرد مطابق تصور قبلی من است.

این در حالی است که گزارشگر شبکه سی ان ان به حضور گسترده مردمی در انتخابات سوریه اذعان کرد.

کد N317662

وبگردی