آفتاب

تجدید میثاق فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه با آرمان‌های امام (ره)

تجدید میثاق فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه با آرمان‌های امام (ره)

فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز جمعی از فرماندهان، مدیران و کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم که در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت با حضور پرشور خود، یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشته و بر عهد و پیمان خود با مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید کردند.

سردار کاظمی جانشین فرماندهی حفاظت سپاه در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و بیان بخشی از سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) و نوع بینش آن امام راحل در خصوص موضوعات اجتماعی و سیاسی جامعه، دوراندیشی و تیزبینی امام را مثال‌زدنی و در خور تحسین بیان کردند.

در ادامه این مراسم میثاق‌نامه کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه قرائت شد و بر پایبندی بر آرمان‌های حضرت امام (ره) و حمایت همه‌جانبه از مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تاکید شد.

در بخشی از این میثاق‌نامه آمده است: ما پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از تعالیم تانباک اسلام ناب و نصب‌العین قرار دادن فرمایشان زعیم عالیقدر انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، سبک زندگی اسلامی را وجهه همت خود قرار داده و می‌کوشیم تا با تمسک به ایمان اسلامی، فضایی را در کشور ایجاد نماییم، تا شاهد رشد و بالندگی و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی در جهان باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم شرکت‌کنندگان از منزل امام راحل بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام

کد N317564

وبگردی