آفتاب

بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

کانون تربیت اسلامی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بیانیه آمده است:

« بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیست‌وپنج سال از ارتحال جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (قدس سره) می‌گذرد. در این بیست و پنج و سال علی‌رغم تلاش‌ها و توطئه‌های قدرت‌های سلطه‌طلب و ایادی آنان، اندیشه‌های حضرت امام(ره) در عرصه‌های ملی و جهانی درخشنده‌تر و اثربخش‌تر گردیده و نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث عظیم آن مرد الهی است با رشد و تعالی روز افزون، ریشه‌های خود را مستحکم‌تر ساخته و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، فناوری، سیاسی و اقتصادی توانسته‌است گام‌های بلندی بردارد.

امروز یاد و نام امام خمینی(ره) و اندیشه تابناک او که حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) است به عنوان شناسنامه هویت ایران اسلامی و انقلابی، بر تارک این نظام می‌درخشد.

امروز خط نورانی حضرت امام(ره) پربارترو برجسته‌تر از قبل در جامعه ما جریان دارد و با رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در طول 25 سال گذشته بیم و نگرانی دوستان انقلاب به شور و امید و آرزوی خام دشمنان انقلاب به نگرانی و سرخوردگی تبدیل شده‌است.

امروز بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان اسلام به عینیت پیوسته و خار چشم دشمنان اسلام گردیده‌است. امروز گفتمان انقلاب اسلامی با حضور نسل جوان انقلابی تازه نفس، بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر از قبل توانمندی خود را در عرصه چالش با گفتمان سکولاریستی و غربی نشان‌ می‌دهد.

اگرچه گاه، تحرکات فکری خزنده‌ای در برابر گفتمان امام (ره) به چشم می‌خورد و متأسفانه در حاشیه مسیر اجرایی کشور و بعضاً با حمایت دستگاه‌های فرهنگی، خود را مطرح می‌سازد، اما شکوفایی روزافزون فکر امام(ره) در ذهن و دل نخبگان و جوانان انقلابی در داخل و خارج کشور نویدبخش تمدن نوین اسلامی و تحقق روزافزون آرمان‌های انقلاب و اهداف بلند آن امام بزرگوار می‌باشد.

کانون تربیت اسلامی ضمن عرض تسلیت و با درود به روح مطهر آن یار سفر کرده و سپاس به در گاه الهی که فقدان امام(ره) را با جانشینی خلف صالح آن بزرگوار جبران فرمود، ادامه راه خمینی کبیر (ره) را وظیفه امت اسلامی می‌داند و اعلام می‌دارد که امروز فرهنگیان ولایتمدار و انقلابی در خط مقدم دفاع از اندیشه امام و ولایت فقیه، پایمردانه حضور دارند و با امام امت و امت امام پیمان می‌بندند که همچنان پاسدار انقلاب و ارزش‌های آن باشند و با راهنمایی‌های‌ رهبر فرزانه و محبوب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته مسیر نورانی آن بزرگمرد تاریخ اسلام را استمرار بخشند. ان‌شاءالله

کانون تربیت اسلامی

13 خرداد 93»

انتهای پیام

کد N317355

وبگردی