آفتاب

تجلیل از شخصیت والای حضرت امام (ره) در جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز

تجلیل از شخصیت والای حضرت امام (ره) در جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز

در جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید محمدخاتمی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد اعضا، ضمن بررسی و تحلیل مسایل سیاسی داخلی و بین المللی از شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران تجلیل و بیانیه‌ای به شرح زیر صادر گردید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران سربلند در تب و تاب درد هجران پیشوای عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سالروز رحلت آن عزیز را به صحنه تجدید عهد با آن پیشوای بزرگ و تصمیم به ادامه راه روشن او مبدل ساخته است و عشق امام به مردم و اهتمام او به حق حرمت ملت را با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد الهی و پیشوای مردمی پاسخ می‌گوید. و نیز یاد پانزدهم خرداد را که در واقع آغاز شورانگیز نهضت اسلامی بود، ملت با حضور قهرمانانه در صحنه و دادن هزاران شهید و تحمل حبس و حصر و محدودیت حرکت مردمی، انقلاب اسلامی را به سر منزل پیروزی 22 بهمن 57 رساند، گرامی می‌دارد.

مجمع روحانیون مبارز با ادای احترام به ملت ایران و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، ضمن عرض تسلیت به همه رهروان راه امام، این دو روز از ایام خدایی را بزرگ می‌دارد و مطمئن است که مردم بزرگوار با حضور شورانگیز در همه مراسم که به این مناسبت‌ها برپا می‌شود رشد و بلوغ و اسلام خواهی و عدالت طلبی و آزادی‌خواهی و وفاداری به مکتب امام خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام

کد N317293

وبگردی