آفتاب
محمد ارزنده در گفتگو با مهر:

رقابت پرش طول در آسیا سخت است/ در اردوی مجارستان به اوج آمادگی می‌رسم

رقابت پرش طول در آسیا سخت است/ در اردوی مجارستان به اوج آمادگی می‌رسم

ملی‌پوش دوومیدانی کار ایران با بیان اینکه اردوی مجارستان می‌تواند وی را برای آماده‌سازی در راه بازی‌های آسیایی کمک کند، گفت: سطح رقابت در آسیا کلاس جهانی را دارد و کار سختی دارم.

محمد ارزنده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور خود در اردوی مجارستان بیان کرد: هنوز این برنامه قطعی نشده است. البته کارهای مقدماتی را انجام داده‌اند و منتظر روادید هستیم. من با ایگور پاکلین مربی خودم هماهنگ کرده‌ام که در آنجا زیر نظر وی تمرین کنم. فکر کنم در اردوی مجارستان به اوج آمادگی می‌رسم.

ملی‌پوش پرش طول ایران در خصوص آخرین وضعیت خود نیز عنوان کرد: من یک مقدار آسیب دیدگی جزیی داشتم که رو به بهبود است. تمریناتم را پی می‌گیرم ولی فعلا تمرین سنگین انجام نمی‌دهم. البته باید بگویم که تا قبل از این آسیب دیدگی وضعیتم خیلی خوب بود.

وی در خصوص شرایط حریفان خود در بازی‌های آسیایی گفت: رقابت پرش طول در آسیا خیلی سخت است. همه حریفان من قوی هستند. مهمترین رقبایم چینی هستند ولی از کویت، عربستان، کره و چند کشور دیگر هم حریفان قدرتمندی دارم. به نظرم رقابت پرش طول آسیا در کلاس جهانی است.

این دوومیدانی کار همچنین تاکید کرد: اینکه حریفان من در حال حاضر چه رکوردی را دارند چندان مهم نیست. مهم این است که قبل از شروع بازی‌های آسیایی رکوردهای ورزشکاران چند متر خواهد شد و آن زمان می‌توان بررسی دقیقی داشت.

کد N316238

وبگردی