آفتاب

کفاشیان: کی‌روش بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت ایران است

کفاشیان: کی‌روش بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت ایران است

رییس فدراسیون فوتبال معتقد است که کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه ملی‌پوشان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با توجه به حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان آیا قرارداد کی‌روش را تمدید خواهد کرد یا خیر گفت: ما هیچ شکی نداریم که کی‌روش بهترین است و می‌تواند در جام ملت‌های آسیا روی نیمکت ما بنشیند. ما هم بنا داریم اگر با مربی‌ای قرارداد امضا می‌کنیم، قرارداد سه ساله و بلند مدت ببیندیم. با کی‌روش صحبت‌های خوبی را انجام داده‌ایم اما چیزی را روی کاغذ نیاورده‌ایم باید ببینیم می‌توانیم شرایط مالی او را فراهم کنیم یا خیر.

وی درباره جدایی مجید صالح از تیم ملی نیز گفت: آقای کی‌روش نظم و دیسیپلین خاصی دارند و نظر ایشان بر این بوده که صالح روی نیمکت ننشیند. در نهایت این دو نتوانستند با هم کنار بیایند و صالح از تیم جدا شد.

کفاشیان در پایان درباره استقبال مردم از مراسم نیز گفت: برای اینکه بتوانیم جمعیت را کنترل کنیم قرار بر این شد که کارت دعوت برای افراد ارسال کنیم اما در نهایت با توجه به شرایط جوی که به وجود آمد و مشکلاتی که بود تعداد کمی به مراسم بدرقه تیم ملی آمده بودند اما البته این تعداد هم زحمت کشیدند که آمدند و تعدادشان خوب بود.

انتهای پیام

کد N315950

وبگردی