آفتاب
آیت‌الله العظمی سبحانی:

خون امام حسین(ع) عامل بقای اسلام است

خون امام حسین(ع) عامل بقای اسلام است

آیت الله سبحانی با اشاره به این که معمار اول دین اسلام پیغمبر(ص) است و باید معمارها و رهبرانی وجود داشته باشند تا این راه را ادامه دهند، گفت: دین اسلام به وسیله خون پاک حسین بن علی(ع) استمرار پیدا کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مرجع تقلید در افتتاح پروژه 396 واحدی تعاونی مسکن سپاه استان قم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امام حسین (ع) مصداق خیر کثیر است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ حسینی در سراسر دنیا، تصریح کرد: سادات حسینی فقط در ایران، عراق و افغانستان نیستند، بلکه در سراسر جهان تعدادشان به میلیون ها نفر می رسد و اگر واقعا یک دایره‌ای باشد و سادات را اعم از سنی و شیعه جمع کند، حدود 50 میلیون سید نسل فاطمی و حسینی وجود دارد.

سبحانی‌ با اشاره به این که هر انقلابی پایه گذاری دارد و پس از آن رهبری برای هدایت امور دارد، ادامه داد: رسول خدا(ص) موسس دین اسلام است

این مرجع تقلید با اشاره به این که معمار اول دین اسلام پیغمبر (ص) است و در ادامه نیز باید معمارها و رهبرانی وجود داشته باشند تا این راه را ادامه دهند، تاکید کرد: دین اسلام به وسیله خون پاک حسین بن علی(ع) استمرار پیدا کرد.

سبحانی همچنین پاسداران را سربازان جان بر کف اسلام و انقلاب خواند و افزود: خدمت رسانی به پاسداران باعث می شود که آنان با دغدغه کمتری به انجام مأموریت های خود بپردازند.

وی افتتاح این پروژه را پرخیر و برکت دانست و یادآور شد: راه اندازی مسجد و حوزه علمیه در این محیط، ضرورت دارد.

انتهای پیام

کد N315476

وبگردی