آفتاب
كامیار خبرداد:

ملاقات جمعی از وكلا با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی

ملاقات جمعی از وكلا با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی

دكتر نجفی توانا رییس كانون وكلای دادگستری مركز طی سخنان كوتاهی وظیفه وكلا را پاسداری از قانون و عدالت دانست و از این جهت این وظیفه را تحقق افكار عدالت‌جویانه امام راحل تعبیر كرد.

عضو هیات مدیره كانون وكلا از حضور جمعی از وكلا در حسینیه جماران و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) خبرداد.

محمدرضا كامیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: پیش از ظهر امروز جمعی از وكلای دادگستری با حضور در حسینیه جماران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز دیدار كردند.

این عضو هیات مدیره كانون وكلای دادگستری ادامه داد: نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی طی سخنانی از فعالیت‌های كانون وكلا در جهت قانونمندی و توسعه آگاهی‌های حقوقی مردم قدردانی كرد و در اظهارات بر استقلال وكالت تاكید كرده و گفتند كه هرچه فاصله قاضی با دو ضلع دیگر عدالت یعنی شاكی و مردم كه وكلا در حقیقت نمایندگان آنها هستند بیشتر باشد‏ به قضای اسلامی نزدیك تر خواهد بود.

كامیار با اشاره به اینكه این دیدار در بیت امام راحل برگزار شد، یادآور شد: دكتر نجفی توانا رییس كانون وكلای دادگستری مركز طی سخنان كوتاهی وظیفه وكلا را پاسداری از قانون و عدالت دانست و از این جهت این وظیفه را تحقق افكار عدالت‌جویانه امام راحل تعبیر كرد.

وی در مورد سایر مباحث مطرح شده در این نشست نیز گفت: در این دیدار گزارش مختصری از فعالیت رایگان وكلا در قالب وكالت افراد بی‌بضاعت و ناتوان و مشاوره حقوقی مجانی به محضر ایشان ارائه و اعلام شد كه در سال گذشته كانون وكلا 2 هزار وكیل مجانی در اختیار كسانی كه حقشان ضایع شده لكن توان مالی نداشتند، قرار داده شده است و همچنین 60 هزار ساعت مشاور حقوقی رایگان ارائه شده است.

کد N314927

وبگردی