آفتاب

حضور مقام های ایرانی در نشست مشترک وزیران زیرساخت و شهرداران جهان در سنگاپور

حضور مقام های ایرانی در نشست مشترک وزیران زیرساخت و شهرداران جهان در سنگاپور

سنگاپور – ایرنا - نشست عمومی و مشترک وزیران زیرساخت آسیا و اقیانوسیه، شهرداران و سران شهری جهان و دست اندرکاران صنعت آب و محیط زیست پاک صبح روز دوشنبه با حضور مقام های ایرانی در سنگاپور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سنگاپور از دهم تا 14 خرداد میزبان چهار اجلاس بین المللی شهرداران جهان و سران شهری، زیرساخت و توسعه ملی، هفته بین المللی آب و محیط زیست پاک است.

در این اجلاس ها عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو از ایران شرکت کرده اند.

نشست عمومی و مشترک این اجلاس ها روز دوشنبه در سنگاپور با حضور وزیران زیرساخت، نمایندگان دولت ها و شرکت ها و شهرداران، نمایندگان سازمان های بین المللی و دانشگاهیان برگزار شد.

حدود 40 وزیر، بیش از 130 شهردار و مقام های استانی و ایالتی و ده ها مقام بلندپایه دیگر در این نشست مشترک چالش های مشترک زیرساخت های شهری، صنعت آب و تصفیه فاضلاب در شهرها و محیط زیست پاک را بررسی کردند.

در این نشست آخرین فناوری ها در عرصه زیرساخت های شهری عرضه شد و راه حل های نوآورانه و بهترین شیوه های بکار رفته در مدیریت شهری برای ایجاد محیطی پاک مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این نشست نمایشگاه عمومی از فناوری های نوین برای خدمات رسانی شهری، ایجاد محیط زیست سالم برای زیستن و خلاقیت ها و نوآوری ها در صنعت آب برپا شده است.

بیش از 900 شرکت در 30 هزار مترمربع آخرین دستاوردهای خود را در عرصه مدیریت شهری و خدمات رسانی به مردم در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

مقام های ایرانی شرکت کننده در حاشیه این نشست عمومی با وزیران زیرساخت، شهرداران و دست اندرکاران صنعت آب و فاضلاب کشورهای دیگر دیدار و به تبادل نظر پرداختند.

آساق**1611
کد N313800

وبگردی