آفتاب
بروجردی به ایسنا خبر داد،

هیات پارلمانی 7 کشور از ایران عازم سوریه می‌شوند

هیات پارلمانی 7 کشور از ایران عازم سوریه می‌شوند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هفت هیات پارلمانی حاضر در نشست دوستان سوریه به این کشور برای حضور در جریان برگزاری انتخابات سوریه خبر داد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: رییس کمیسیون امنیت و امور بین‌الملل اوگاندا، رییس ریاست خارجی این کشور، نماینده پارلمان زیمبابوه، رییس مجلس بولیوی، نماینده مجلس فیلیپین، رییس کمیسیون دفاعی ونزوئلا و معاون کمیته روابط خارجی مجلس تاجیکستان فردا به همراه هیات پارلمان ایرانی عازم سوریه خواهند شد.

وی افزود: در هیات ایرانی که به ریاست من به سوریه سفر می‌کند، آقایان خجسته، شریعتی، خسروی، کارن خانلری، بت‌کولیا، محمد آشوری و لاله افتخاری حضور دارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: هیات‌های پارلمانی روسیه، لبنان و ونزوئلا نیز از کشورهای خود به سوریه سفر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا در دومین اجلاس رییس کمیسیون‌های سیاست‌های خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه که صبح امروز در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، از طرف مجلس سوریه به عنوان برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام آمادگی شد که هیات‌های پارلمانی در این نشست برای حضور در جریان برگزاری انتخابات سوریه به این کشور سفر کنند.

انتهای پیام

کد N313571

وبگردی