آفتاب
فرستاده مجلس ونزوئلا:

آمریکا به اولین کشور صادرکننده تروریسم تبدیل شده است

آمریکا به اولین کشور صادرکننده تروریسم تبدیل شده است

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا گفت: آمریکا به اولین کشور صادرکننده تروریسم تبدیل شده است و اقدامات نامعقول و غیر منطقی در دفاع از تروریسم انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین اجلاس روسای کمیسیون های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه ویلیام فارینا رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا سخنرانی کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش برگزارکنندگان این کنفرانس استقرار صلح و امنیت در سراسر جهان به ویژه سوریه است، گفت: در منطقه آمریکای لاتین نیز برای مقابله با امپریالیسم و دستیابی به همبستگی تلاش می کنیم و همه کشورهای آمریکای لاتین در قبال سوریه مواضع یکسانی داریم.

فارینا با اعلام تشکر از روسیه، چین و ایران در حمایت از سوریه گفت: اگر حمایت های این کشورها نبود مشخص نبود امروز چه وضعیتی برای سوریه به وجود می آید.

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا با اشاره به بی ثباتی های سیاسی در ونزوئلا گفت: امپریالیسم به دنبال لطمه زدن به ماست تا جبهه مقاومت را برهم زند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به اولین کشور صادرکننده تروریسم تبدیل شده است، اظهار داشت: ما هم قربانی تروریسم هستیم، ایالات متحده و پارلمان این کشور قوانینی را بر ضد استقلال و حاکمیت ما به تصویب رساندند. آمریکا به کشوری نامعقول و غیر منطقی در دفاع از تروریسم تبدیل شده است.

فارینا افزود: به رغم همه گرفتاریها، رئیس جمهور ما تلاش مجدانه ای برای استقرار صلح در منطقه و جهان دارد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس ملی ونزوئلا تصریح کرد: به دلایل معناداری در این کنفرانس شرکت کرده ایم و آمده ایم تا مراتب همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام کنیم.

 

 

کد N312758

وبگردی