آفتاب

نقشه ملی پوشان برای ملاقات با رئیس جمهور / آقای روحانی؛ کروش را نگه دار

نقشه ملی پوشان برای ملاقات با رئیس جمهور / آقای روحانی؛ کروش را نگه دار

این شاید آخرین ترفند برای تمدید قرارداد کارلوس کروش سرمربی تیم ملی باشد؛ ملاقات بازیکنان با رئیس جمهور و درخواست برای حفظ این مربی پرتغالی...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن روحانی صبح دوشنبه، پس از سخنرانی کوتاهی برای ملی پوش ها، آنها را با بوسه بر قرآن مجید بدرقه می کند. اما پیش از بدرقه، ملی پوش ها خواسته مهمی از شخص رئیس جمهور خواهند داشت. این خواسته همان حفظ کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی ایران است. شنیده های موثق حکایت از آن دارد که ملی پوش ها در دیدار با حسن روحانی قصد دارند از او بخواهند برای تمدید قرارداد کارلوس کروش، حمایت های لازم را انجام دهد. این روزها تمام شواهد از قطع همکاری فدراسیون با او در پایان جام جهانی خبر می دهند. قرارداد مربی پرتغالی پس از سوت پایان بازی ایران و بوسنی، به اتمام می رسد. هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال در ماههای گذشته، بارها خبر از مذاکره و تمدید قرارداد با این مربی داده اند اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است.
کارلوس کروش به این باور رسیده که فدراسیون فوتبال او را نمی خواهد. در این بین، علی کفاشیان هر چقدر در رسانه ها مصاحبه می کند و می گوید «کروش گزینه اول» آنهاست، نمی تواند اعتماد این مربی را جلب کند. کروش از تمام مذاکرات پشت پرده کفاشیان با حسین فرکی باخبر است و در آستانه تیم ملی، دیگر قصد ندارد با رئیس پای میز مذاکره بنشیند.
بازیکنان تیم ملی اما خواهان تمدید قرارداد کارلوس کروش هستند. این درست است که در هیچ کجای دنیا بازیکنان نباید درباره حفظ یا جدایی یک مربی تصمیم بگیرند اما قریب به اتفاق بازیکنان می گویند، تنها با کروش ایران در جام ملت ها شانس کسب مقام دارد. از سویی، مربی پرتغالی توانسته تفکری حرفه ای را وارد تیم ملی کند. این روزها انسجام و دوستی در تیم ملی بیشتر و بیشتر شده و بازیکنان می گویند، این مسایل تنها با حضور کروش اتفاق می افتاد. مربی پرتغالی در شرایطی موفق شد ایران را به جام جهانی ببرد که نسل فوتبال به شدت تحلیل رفته بود. بازیکنان تیم ملی اعتقاد دارند وقتی او هست، با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کنند. کروش علاوه بر رفتار، توانسته دگرگونی زیاد در کارهای فنی ایجاد کند. بازیکنان تیم ملی می گویند او از همین حالا برای تک تک دقایق بازی نیجریه، آرژانتین و بوسنی برنامه دارد. آنها می گویند، با همین برنامه ریزی بود که تیم ملی موفق شد به جام جهانی صعود کند.
با این پیش زمینه، ملی پوش ها تمایل دارند قرارداد کارلوس کروش دوباره تمدید شود. این درخواست مقابل رئیس جمهور هم مطرح خواهد شد؛ درخواستی که شاید باب میل علی کفاشیان نباشد! این روزها در فضای اجتماعی و سایت های مختلف، مردم هم خواهان تمدید قرارداد کروش هستند. ملی پوش ها می گویند، در راستای همین خواسته، از رئیس جمهور چنین درخواستی خواهند داشت...
43 43

کد N312176

وبگردی