آفتاب
استاد دانشگاه آمریکایی:

چند ثانیه ازسخنان رهبر ایران به ساعت ها سخنرانی سران غرب می ارزد

چند ثانیه ازسخنان رهبر ایران به ساعت ها سخنرانی سران غرب می ارزد

تهران–ایرنا – یک استاد دانشگاه آمریکایی و مسئول یک پایگاه اطلاع رسانی پس از دیدار با آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و شنیدن بیانات ایشان تاکید کرد که در چند ثانیه از اظهارات رهبر ایران، حقایقی نهفته است که در ساعت ها سخنرانی سران غرب وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ˈوترنز تودیˈ Veterans Today، ˈکوین بارتˈ استاد سابق دانشگاه ˈویسکانسینˈ آمریکا و مسوول این پایگاه خبری در مقاله ای با عنوان ˈدشمن را بشناسˈ، به شرح دیدارش با رهبر انقلاب در روز عید مبعث پیامبر اکرم(ص) پرداخت و به گزیده هایی از سخنرانی ایشان در خصوص محورهای استناد به اندیشه وتفکر ، تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی، ضرورت شناخت دشمن واقعی ، ایران هراسی، شیعه هراسی و متوقف نشدن بیداری اسلامی اشاره کرد.

بارت در این مقاله آورده است: سال ها بود که در یک سخنرانی سیاسی شرکت نکرده بودم؛ اما می توانم بگویم که در پنج ثانیه از سخنرانی آیت الله خامنه ای حقایقی وجود دارد که در افزون بر پنج ساعت از سخنرانی سیاستمداران غربی وجود ندارد.

این استاد دانشگاه آمریکایی رهبر ایران را انسانی راستگو توصیف کرد که تمام هم و غمش حقیقت وعدالت است.

وی افزود: دلیل تلاش رسانه های جمعی تحت سلطه صهیونیست ها برای برانگیختن نفرت علیه ایران این است که رهبران ایران بر خلاف رهبران غربی از ارزش های معنوی برخوردارند و از این رو نمی توان آنها را به زانو درآورد.

رسانام**1408**1049**2017
کد N311917

وبگردی