آفتاب

اسد: دمشق توانست با حملات تروریستی مقابله کند

اسد: دمشق توانست با حملات تروریستی مقابله کند

بشار اسد در سخنانی اظهار کرد که قدرت هر کشوری به قدرت و توانایی مردم آن بستگی دارد و اگر احساس ملی‌گرایی بالا در سوریه نبود این کشور نمی‌توانست پایداری کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با تعدادی از سرشناسان شهر دمشق که در تلاش‌ها برای آشتی در چندین منطقه نقش داشتند، اظهار کرد: شهر دمشق که در طول تاریخ در مقابل تمام مهاجمان پایداری کرده است با کمک آگاهی و هوشیاری ساکنان آن توانست با حملات تروریستی که سوریه آماج آن قرار گرفته است، مقابله کند.

وی با بیان اینکه قدرت هر کشوری نشات گرفته از قدرت مردم آن است، افزود: اگر احساس ملی‌گرایی بالا در سوریه وجود نداشت این کشور نمی‌توانست پایداری کند و طرح‌هایی که از سوی خارج تدوین می‌شود، ناکام بگذارد.

در همین راستا افراد سرشناس دمشق بر اهمیت آشتی‌های ملی در تعدادی از مناطق سوریه تاکید و اظهار کردند که این آشتی‌ها راه گسترده‌ای است که به روی مردم باز است تا به کشور خود بازگردند.

این سرشناسان بر حمایت خود از ارتش سوریه در مبارزه علیه تروریسم تاکید و اعلام کردند که از هیچ تلاشی که به تحقق ثبات و بازگشت امنیت به کشور بینجامد، دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

کد N311673

وبگردی