آفتاب
با تصویب هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی؛

عوارض ورود خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی معاف شد

عوارض ورود خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی معاف شد

شهرهای بندرانزلی،رشت، فومن،صومعه سرا، آستانه اشرفیه،لاهیجان، لنگرود،رضوانشهر، رودسر در شعاع تردد خودروهای با پلاك منطقه آزاد انزلی قرار دارند.

هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی معافیت عوارض ورود خودرو= برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی در محدوده تردد خودروهای پلاك منطقه را تصویب كرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به گفته مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، بنابه این مصوبه كلیه سازمانهای تاكسیرانی، اتوبوسرانی و دستگاه های حمل و نقل عمومی فعال در محدوده تردد خودرو منطقه از این معافیت بهره مند شوند، علاوه براین معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان موظف شد نسبت به بررسی و تشخیص نوع دستگاه های درخواست كننده در تطابق موارد یاد شده این معافیت اقدام لازم را معمول نماید.

بنابراین گزارش با اجرای مصوبه تردد خودرو با پلاك منطقه و رویكرد رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان در محدوده تردد خودروهای این منطقه، با اعمال معافیت برای ماشینهای وارداتی زمینه كاهش قیمت تمام شده خودروهای پلاك منطقه آزاد انزلی فراهم شده و شاهد ارتقاء كیفیت خدمات رسانی به مردم استان گیلان و گردشگران از طریق بهره گیری از خودرو های با ضریب ایمنی بالا خواهیم بود.

گفتنی است تاكنون شهرهای بندرانزلی،رشت، فومن،صومعه سرا، آستانه اشرفیه،لاهیجان، لنگرود،رضوانشهر، رودسر در شعاع تردد خودروهای با پلاك منطقه آزاد انزلی قرار دارند.







کد N311424

وبگردی