آفتاب
ابوشریف:

تفرقه افکنی راهکار غرب برای تسلط بر جوامع اسلامی است/ تئوری اوباما شکست خورده

تفرقه افکنی راهکار غرب برای تسلط بر جوامع اسلامی است/ تئوری اوباما شکست خورده

فرمانده اسبق سپاه با بیان اینکه آمریکاییها و ناتو بعد از 13 سال به این نتیجه رسیدند که در میدان جنگ نمی توانند با مسلمانان بجنگند ادامه داد: به همین خاطر آنها شروع کردند به ایجاد تفرقه و در افغانستان، بحرین، سوریه، عراق و بیشتر دول اسلامی تفرقه به راه انداختند و جنگ شیعه و سنی را دایر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آقازمانی معروف به ابوشریف از اولین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم آئین رونمایی از مجموع کتابهای دفاع در گذر زمان گفت: فلسفه ارسال رسل و انزال کتب حکومت خدا بر مردم است در دنیا حکومتهایی که مشهور است حکومت مردم بر مردم، حکومت حزب بر مردم و حکومت دیکتار بر مردم است ولی حکومت خدا بر مردم جز هیچ کدام از آن سه دسته نیست.

وی با بیان اینکه اسلام دارای قوانین ثابت و لایتغیر است افزود: بر اساس آیه قرآن تمام حکومتها باطل است و فقط حکم خدا، حکم عالمانه و حکیمانه است. پیامبر اکرم و تمام انبیا در صدد این بودند که حکم خدا را نافذ کنند بعد از پیامبر خلفای عباسی و اموی حکومت را در دست گرفتند و خلفای اموی باعث نفرت شدند و همه را از تیغ شمشیر گذراندند خلفای عباسی هم همین روش را ادامه دادند بعد از آن خلفای عثمانی بر سر کار آمدند و توانستند چند قرنی حکومت کنند و در آن زمان با صلیبیها جنگیدند و خلافت را تا عمق اروپا رساندند. اما صلیبیها از شکافهای قومی استفاده کردند و به عربها اسلحه دادند تا علیه خلافت عثمانی جنگ کنند و عربها با افکار ناسیونالیستی باعث تضعیف خلفای نبرد عثمانی در جبهه نبرد شمالی در اروپا شدند که در نهایت جبهه شمال شکست خورد و فرانسه تا استانبول عقب نشینی کرد.

ابوشریف ادامه داد: بعد از این اتفاق آنها گفتند لباسها را عوض کنیم و کت و شلوار بپوشید و کراوات بزنید خط ترکیه را نیز عوض کردند و تمام آثار اسلامی را از بین بردند.

وی با بیان اینکه صلیبیها با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن به پیش رفتند ادامه داد: شیعه ها را علیه سنی و سنی ها را علیه شیعه ها به جان هم انداختند در داخل سنی ها گفتند این گروهها کافرند و به عربها گفتند شما عربید به پشتونها گفتند شما پشتونید و به ایرانی ها گفتند شما فارس هستید و امت اسلامی را به خاطر افکار قومی و فرقه ای تقسیم کردند.

ابوشریف سپس به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: استعمار صلیبی می دانست این انقلاب فقط مال ایران نیست لذا در اطراف ایران مشکلاتی را به وجود آوردند و کردها و بلوچها را به جنگ واداشتند اما با حضور پاسداران این توطئه خنثی شد.

وی  افزود: آنها توطئه دیگری را شروع کردند و شوروی به افغانستان آمد تا انقلاب اسلامی را از داخل محدود کنند اما با اراده خداوند بر افغانستان شکست شدیدی خوردند و حزب کمونیست از هم پاشید. و بعد از آن نیز ناتو به رهبری آمریکا گفت: جنگ صلیبی علیه تروریست آغاز می کنیم و هدفشان نابودی انقلاب اسلامی و جلوگیری و جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی بود.

این فرمانده سابق سپاه با بیان اینکه آمریکاییها و ناتو بعد از 13 سال به این نتیجه رسیدند که در میدان جنگ نمی توانند با مسلمانان بجنگند ادامه داد: لذا آنها شروع کردند به ایجاد تفرقه و در افغانستان، بحرین، سوریه، عراق و بیشتر دول اسلامی تفرقه به راه انداختند و جنگ شیعه و سنی را دایر کردند.

وی افزود: امریکا الان ادعا می کند که رهبر جهان است اما تئوری آنها شکست خورده و اوباما نشان داد دکترین بوش که جنگ طلبی را علیه تروریسم آغاز کرده شکست خورده است.

ابوشریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی به رهبری ولایت فقیه به عنوان نظام انسانی در دنیا مطرح است ادامه داد: لبه تیغ تبلیغات در دنیا روی سپاه و ولایت فقیه است اگر سپاه کمی عقب نشینی کند آنها که شعار می دادند "نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران" این انقلاب را از درون می پوسانند اما راه ولایت فقیه همان راه انبیا است.

کد N311233

وبگردی