آفتاب

قوچان نژاد: امیدوارم در بازی مقابل نیجریه باز هم برای ایران گل بزنم

قوچان نژاد: امیدوارم در بازی مقابل نیجریه باز هم برای ایران گل بزنم

بازی برابر نیجریه مهم‌ترین بازی ما خواهد بود. ما چند بازی این تیم را دیده‌ایم و عملکرد آنها را آنالیز ‌کرده‌ایم. به نظر من ما شانس داریم در مقابل این تیم پیروز شویم. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در مقابل نیجریه عملکرد خوبی داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی امیدوار است در بازی مقابل نیجریه برای ایران گلزنی کند. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا قوچان نژاد پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمرینات سختی را انجام دادیم. مطمئنا تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم به آمادگی کامل برسیم.


وی همچنین درباره بازی مقابل نیجریه نیز گفت: بازی برابر نیجریه مهم‌ترین بازی ما خواهد بود. ما چند بازی این تیم را دیده‌ایم و عملکرد آنها را آنالیز ‌کرده‌ایم. به نظر من ما شانس داریم در مقابل این تیم پیروز شویم. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در مقابل نیجریه عملکرد خوبی داشته باشیم.



وی در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که چقدر امید دارید که در بازی مقابل نیجریه باز هم برای ایران گلزنی کنید؟ گفت: من امیدوارم که بتوانم برای ایران گلزنی کنم. البته من همیشه سعی و تلاشم را می‌کنم که عملکرد خوبی داشته باشم. من به گذشته و گل‌های که برای ایران به ثمر رسانده‌ام فکر نمی‌کنم و فقط تمرکزم روی جام جهانی است. 

کد N309412

وبگردی