آفتاب
حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

گروه‌های بی‌شناسنامه تندرو در برابر قانون ایستادگی می‌کنند

گروه‌های بی‌شناسنامه تندرو در برابر قانون ایستادگی می‌کنند

متاسفانه برخی از مسئولان و مدیران دولت که اغلب از بازماندگان دولت سابق نیز هستند، هنوز پیام مردم در 24 خرداد را نشنیده‌اند چون پیامی که در انتخابات 24 خرداد داده شد این نبود که چند افراطی که در اقلیت هستند، نظرشان نسبت به اکثریت مردم کارگر افتد.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: گروه‌های بی‌شناسنامه تندرو در برابر قانون ایستادگی می‌کنند.

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش فعالیت گروه‌های تندروی خودسر گفت: متاسفانه این روزها اخبار لغو همایش‌های مجوزدار به خاطر تهدیدهایی که از سوی گروه‌های بی‌شناسنامه بدون مجوز شنیده می‌شود و جریان‌های افراطی که قبلا نیز اجازه برگزاری این همایش‌ها را نمی‌دانند اینک نیز در برابر قانون ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان و مدیران دولت که اغلب از بازماندگان دولت سابق نیز هستند، هنوز پیام مردم در 24 خرداد را نشنیده‌اند چون پیامی که در انتخابات 24 خرداد داده شد این نبود که چند افراطی که در اقلیت هستند، نظرشان نسبت به اکثریت مردم کارگر افتد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت باید مانع از لغو همایش‌های با مجوز شود، خاطرنشان کرد: یکی از وجه‌های رای مردم به آقای روحانی این بود که شیوه‌های غلط در دولت قبلی تداوم نیابد. آنها می‌خواستند آزادی‌های مصرح در قانون اساسی اجرا شود و دولت نیز باید اجراکننده این قوانین باشد.

حبیبی ادامه داد: قانون اساسی برای اجرا نوشته شده است و در قانون اساسی آمده است که دولت باید در برابر قانون‌شکنی بایستد.

حبیبی در پایان ابراز داشت: ایجاد آشوب و اخلالگری برخلاف امنیت ملی و تامین منافع کشور است.

کد N308818

وبگردی