آفتاب

اینیستا: هنوز تشنه جام هستیم

اینیستا: هنوز تشنه جام هستیم

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید که این تیم هنوز تشنه قهرمانی است و به چیزی جز بالا بردن جام در برزیل فکر نمی کند.

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید که این تیم هنوز تشنه قهرمانی است و به چیزی جز بالا بردن جام در برزیل فکر نمی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر فوتبال جهان است. این تیم با گلی که آندرس اینیستا به ثمر رساند قهرمانی در جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی را به دست آورد و الان هم با ستاره های زیادی که در اختیار دارد یکی از شانس های اصلی قهرمانی در برزیل است.

هر چند جام جهانی 2014 در برزیل برگزار می شود و میزبان شانس اصلی قهرمانی است اما آندرس اینیستا هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا همچنان معتقد است ماتادروها تشنه قهرمانی هستند و نمی خواهند جام را به دیگر تیم ها بدهند.

هافبک آبی-اناریها گفت: می خواهیم بعد از برزیل دومین تیمی باشیم که دو بار پیاپی قهرمانی در جام جهانی را تجربه می کند. اطمینان دارم که می توانیم در برزیل بدرخشیم. در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و از هر لحاظ آماده هستیم. همه چیز به خوبی پیش می رود و گام به گام جلو می‌رویم. می خواهیم بار دیگر قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنیم. به خوبی می دانم که همه چیز تغییر کرده است و تنها یک چیز تغییر نکرده است و آن اراده و انگیزه ما برای تکرار قهرمانی است.

او ادامه داد: مسئولیت بسیار سنگینی در برزیل داریم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و همه از ما انتظار بالایی دارند. به برزیل می رویم تا نقش پررنگی ایفا کنیم. ما تیم بسیار قوی داریم و می خواهیم موفقیت خود در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را این بار در برزیل تکرار کنیم. امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. هدف ما قهرمانی در برزیل است و به چیزی دیگر فکر نمی کنیم. می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما برای قهرمانی به برزیل می رویم.

تیم ملی فوتبال اسپانیا با تیم های هلند، شیلی و استرالیا همگروه است و در نخستین بازی خود باید به مصاف هلند برود؛ دیداری که فینال جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی را در اذهان زنده می کند.

انتهای پیام

کد N307390

وبگردی