آفتاب

فان پرسی: اسپانیا هنوز بهترین است

فان پرسی: اسپانیا هنوز بهترین است

کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند معتقد است که اسپانیا بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان است. او همچنین از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش برای قهرمانی در برزیل سخن گفت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند معتقد است که اسپانیا بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان است. او همچنین از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش برای قهرمانی در برزیل سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال هلند با هدایت لوئیس فان خال یکی از شانس های قهرمانی در جام جهانی برزیل است. البته لاله های نارنجی در گروه بسیار سختی قرار گرفته اند؛ گروهی که در آن اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و همچنین تیم پرستاره و آماده ای چون شیلی وجود دارد.

رابین فان پرسی کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند از آمادگی این تیم برای رقابت در جام جهانی 2014 برزیل سخن گفت. او می گوید او و هم تیمی هایش روزهای خوبی را با لوئیس فان خال پشت سرمی گذارند و از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند. او گفت: نمی خواهم درباره سبک بازیمان صحبت کنم چرا که حریفان از آن بهره می برند. همه حریفان ما باید منظر بمانند جام جهانی آغاز شود تا سبک بازی ما را ببینند. فقط می خواهم این را بگویم که به فلسفه و اندیشه لوئیس فان خال سرمربی تیم ایمان دارم.

او افزود: پیشرفت آشکاری را در تیم می‌بینم. هر روز شاهد چیزهای مثبتی در تیم هستیم. همه چیز به خوبی پیش می رود و آماده رقابت با حریفان هستیم. طبیعی است که برای هماهنگ شدن به زمان زیادی نیاز داریم. می دانم که تا آغاز جام جهانی فرصت زیادی باقی نمانده است اما می‌توانیم در این زمان کم به هماهنگی لازم برسیم و با روحیه بالایی برابر حریفان خود به میدان برویم. باید گام به گام پیش برویم. ما تشنه جام و کسب عنوان قهرمانی هستیم. دو هفته بیشتر تا شروع جام جهانی زمان باقی نمانده است. دو دیدار دوستانه پیش رو داریم که باید از آنها چیزهای زیادی یاد بگیریم و اشتباهات و نقاط ضعف خود را یاد بگیریم.

بدون شک یکی از زیباترین بازیهای مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل رویارویی هلند با اسپانیا است؛ دو تیم فینالیست جام جهانی 2010 که فوتبال هجومی و تماشاگر پسند را در دستور کار خود قرار می دهند. فان پرسی معتقد است که اسپانیا هنوز بهترین تیم جهان است. او گفت: برابر تیم بسیار خوبی باید به میدان برویم. اسپانیا هنوز بهترین تیم جهان است. آنها قهرمانی در جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی را به دست آوردند و با روحیه بسیار خوبی به برزیل می آیند. کار سختی پیش رو داریم.سرمربی تیم به ما گفت که باید برابر اسپانیا ریسک کنیم. اگر هر بازیکنی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد می توانیم برابر اسپانیا به پیروزی برسیم. به شما قول می دهم که سبک بازی هلند بسیار با کیفیت خواهد بود. ما به خوبی می دانیم که سرمربی تیم چه می خواهد.

مهاجم منچستر یونایتد در پایان گفت: هفته قبل در تمرینات بسیار با نشاط بودیم چرا که تمام بازیکنان و کادر فنی می دانند که چه چیزی می خواهند. ما همدیگر را به خوبی درک می کنیم و این بسیار خوب است.

انتهای پیام

کد N307326

وبگردی