آفتاب
نماینده اقلید فارس:

تلاش بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاها به اقتصاد مقاومتی کمک می کند

تلاش بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاها به اقتصاد مقاومتی کمک می کند

شیراز - ایرنا- نماینده مردم شهرستان اقلید فارس درمجلس شورای اسلامی تلاش بیناد مسکن انقلاب اسلامی درآبادانی مناطق روستایی به عنوان اقشاری که بیشترین سهم را در تولید دارند ، قابل تقدیر دانست و گفت :این اقدامات در سرعت بخشی به روند اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

به گزارش ایرنا، الیاس طاهری چهارشنبه شب در دیدار از طرح های عمران روستایی بنیاد مسکن در این منطقه افزود: بنیاد مسکن با اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مناطق روستایی خدمات شایانی در این مناطق انجام داده و تلاش دلسوزان و دست اندرکاران دراین حوزه بخوبی مشهود است .

وی گفت : بی تردید اقدامات این نهاد می تواند به عنوان یکی از مولفه های کمک به زمینه سازی برای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری باشد که می طلبد در مراکز استانها به این مهم توجه جدی تری بشود.

طاهری گفت : فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق روستایی موجب بالا رفتن ضریب ماندگاری ساکنان روستاها و بدنبال آن ایجاد تولید توام با نشاط گردیده است که این فضا در رفع بیکاری فزاینده و اشتغالزایی پایدار می تواند راهگشا باشد.

وی اضافه کرد: استان فارس از لحاظ درمان و بهداشت جایگاه قابل توجهی در جهان دارد، اما به عنوان یکی از استان هایی که درصد بالایی ازبیکاری را دارد شناخته می شود که اتخاذ تدابیری برای ریشه کن شدن بیکاری لازم است و عمران روستایی می تواند عاملی برای کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها و کاهش بیکاری در مناطق شهری باشد.

شهرستان اقلید در 267کیلومتری شمال غرب شیراز قراردارد.ک/2

667 /675
کد N307235

وبگردی