آفتاب

استاندارآذربایجان غربی: دولت با شعار اعتدال گرایی سعی در حل مشکلات کشور دارد

استاندارآذربایجان غربی: دولت با شعار اعتدال گرایی سعی در حل مشکلات کشور دارد

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت با شعار اعتدال گرایی و میانه روی با تمام توان در مسیر رفع مسائل و مشکلات کشور گام برمی دارد.

به گزارش ایرنا، قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تکاب افزود: دولت تدبیر و امید در این راستا از تمام نیروها و سلیقه ها که دل در گرو نظام دارند برای حل مشکلات کشور استفاده می کند.

وی یادآور شد: باید همه با همدلی و وحدت برای حل مشکلات کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته و اجرای سیاست های دولت در سایه منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، سرلوحه کار مدیران و مسئولان استان قرار گیرد.

سعادت با تاکید بر جدیت در کار و انجام بهینه امور محوله توسط مدیران و مسوولان استان گفت: مسوولیت پذیری، جدیت، پشتکار، استفاده بهینه از استعداد و ظرفیت نیروی انسانی، تلاش برای اجرای راهبرد مدیریت بدون پول و تکیه بر طرح های ابتکاری و خلاقانه از جمله مهمترین مواردی است که انتظار می رود مدیران و مسئولان استان به آنها اهتمام و توجه کافی داشته باشند.

وی به مهمترین اولویت های استان اشاره کرد و گفت: اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان با بکارگیری ظرفیت های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران، احیای دریاچه ارومیه، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار، گسترش و ارتقای مناسبات تجاری استان با کشورهای همجوار از مهمترین سیاست های توسعه استان است.

سعادت همچنین با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای شهرستان تکاب گفت: از مدیران، مسوولان و فرماندار جدید تکاب انتظار می رود با وحدت و همدلی و با همکاری و استفاده از ظرفیت های موجود، رونق اقتصادی را به این شهرستان بازگرداندند.

در پایان این جلسه مهدی قهرمانی به عنوان فرماندار جدید تکاب معرفی و از خدمات محمدعلی داعی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

در این جلسه معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، شماری از نمایندگان مجلس ، امام جمعه تکاب، اعضای شورای اداری شهرستان و جمعی از معتمدین این شهرستان نیز حضور داشتند.

شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی واقع شده است.

584/581 *8 1552
کد N306889

وبگردی