آفتاب

استاندار البرز:بدون مشارکت و همدلی مردم اهداف دولت تدبیر و امید محقق نمی‌شود

استاندار البرز:بدون مشارکت و همدلی مردم اهداف دولت تدبیر و امید محقق نمی‌شود

استاندار البرز گفت: رشد و توسعه همه جانبه استان استان درگرو استفاده از تجربه و تخصص نخبگان و کارشناسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سید حمید طهایی در مراسم معارفه خود به عنوان چهارمین استاندارالبرز اظهار کرد: هیچ هدفی بدون مشارکت و بهره‌مندی از توان و تجربه متخصین به خوبی محقق نمی‌شود و به نتیجه دلخواه نمی‌رسد.

وی افزود: برای توسعه همه جانبه استان مسئولین به تنهایی کاری از پیش نمی‌برند و مردم به ویژه نخبگان و کارشناسان باید با همدلی و همکاری مسئولین را برای اجرایی شدن برنامه‌ها و طرح‌های مشخص شده یاری رسانند.

طهایی خاطرنشان کرد: دولت تدبیرو امید نیز با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات فعالیت خود را آغاز کرد و با یکدلی آحاد ملت است که علی رغم مشکلات و کاستی‌های موجود به سمت تغییر و بهبود شرایط پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی فعلی و با وجود تحریم‌های موجود پیگیری اهداف به ویژه در حوزه اقتصاد به آسانی امکان پذیر نیست بنابراین هم مسئولین و هم مردم باید سعه صدر داشته باشند و به دولت فرصت دهند.

طهایی تصریح کرد: در شرایط فعلی مسئولین باید با عزمی جدی اهداف دولت تدبیر امید را دنبال کنند و سنگ صبور مردم باشند و آنان را به آینده‌ای درخشان نوید دهند.

استاندار البرز ادامه داد: استان البرز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای دارد که با شکوفایی آنان این استان می‌تواند به الگویی در مسان سایر استان‌های کشور تبدیل شود.

این مسئول ابراز کرد: بدون شک مسئولان و مدیران استانی باید صداقت و خدمت صادقانه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و باتمام توان در مسیر جلب رضایت مردم حرکت کنند.

وی در پایان گفت: بدون شک برای پیشبرد اهداف خرد و کلان استان از نظرات کارشناسان در تمامی سطوح استفاده می‌شود تا حق فردی ضایع نشود.

انتهای پیام

کد N306714

وبگردی