آفتاب

سردار کاظمینی: امروز هزار واحد قرآنی در سطح تهران بزرگ راه اندازی شده است

سردار کاظمینی: امروز هزار واحد قرآنی در سطح تهران بزرگ راه اندازی شده است

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی هزار واحد قرانی در سطح تهران بزرگ خاطر نشان کرد:‌ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بیش از 70 هزار حافظ و بیش از 200 هزار نفر حافظ موضوعی قرآن پرورش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم نمادین شروع فعالیت هزار واحد قرآنی در هزار پایگاه بسیج تهران بزرگ به ارائه گزارشی از اقدامات قرآنی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ پرداخت و با اشاره به تشکیل سازمان قرآن و عترت در سپاه تهران خاطرنشان کرد: این سازمان در سطح شهر دارای مراکز تخصصی حفظ قرآن کریم است.

وی با بیان این‌که ما در برنامه‌های خود در تلاش هستیم که بتوانیم حداقل در هر محله از تهران یک مهد قرآن داشته باشیم به برنامه‌های مختلف سپاه تهران در این زمینه اشاره کرد و گفت:‌ نهضت قرآن آموزی یکی از برنامه‌هایی است که ما در تلاش هستیم تا بتوانیم از طریق آن بیش از 70 هزار حافظ قرآن و بیش از 200 هزار حافظ موضوعی آیات قرآن کریم را پرورش و تربیت کنیم.

وی با اشاره به تاسیس مراکز تخصصی حفظ آیات قرآن گفت: ما در تلاش هستیم تا اقداماتی انجام دهیم که طی آن بتوانیم برای همه بسیجیان شناسنامه‌ای قرآنی صادر کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که آموزش مجریان قرآنی و گروه‌های حواشی از دیگر برنامه‌های سازمان قرآن و عترت است خاطرنشان کرد: امروز هزار واحد قرآنی در سطح تهران بزرگ راه اندازی شده است که این واحدها در تلاش هستند با افزایش فعالیت‌های قرآنی خود حافظان بسیاری پرورش دهند.

انتهای پیام

کد N306708

وبگردی